Dochód ze sprzedaży 27 wybranych aplikacji, dostępnych na App Store, ściągniętych do dnia 24 kwietnia, będzie przeznaczony na działania Fundacji WWF i ochronę przyrody na całym świecie. Zyski ze sprzedaży aplikacji w Polsce będą przeznaczone na działania WWF w Polsce.
Firma Apple, Fundacja WWF oraz twórcy bardzo popularnych aplikacji z App Store zdecydowali się wspólnie chronić życie na naszej planecie. Fundacja WWF otrzyma 100% dochodów ze sprzedaży 27 aplikacji biorących udział w kampanii #AppsforEarth. Część z aplikacji biorących udział w akcji #AppsforEarth oferuje nowe treści związane właśnie z ochroną przyrody, w takich obszarach jak: lasy, oceany, słodka woda, dzikie zwierzęta, żywność i klimat. Aplikacja WWF Together, teraz obok standardowych opowieści o najbardziej niezwykłych zwierzętach świata, oferuje również możliwość zakupienia niesamowitej historii Ziemi.
Aplikacje biorące udział w kampanii:
Star Wars, Galaxy of Heroes (ElectronicArts)
Angry Birds 2 (Rovio)
Candy Crush Soda Saga (King)
Trivia Crack (Etermax)
Cut the Rope: Magic (Zeptolab)
Sim City BuildIt (Electronic Arts)
PEAK Brain Training (brainbow)
Ultimate Guitar Tabs (Ultimate Guitar)
Hay Day (Supercell)
Disney Infinity: Toy Box 3.0 (Disney)
Enlight (Lightricks)
Marvel Contest of Champions (Kabam)
The Earth (Tinybop)
VSCO (Visual Supply Company)
WWF Together (WWF)
Cooking Dash 2016 (Glu Games)
Kendall & Kylie (Glu Games)
Yoga Studio (Gaiam)
MapMyRun+ (Under Armour)
Hearthstone (Blizzard Entertainment)
Best Fiends (Seriously)
Dragon City Mobile (Social Point)
LINE (LINE)
Disney Tsum Tsum (LINE)
Procreate (Savage)
Procreate Pocket (Savag)
Recolor (Sumoing)
(RED)