11/04/2011

Z Hollywood do Łodzi

15 kwietnia Łódzka Szkoła Filmowa organizuje niesamowitą podróż po fascynującym świecie filmu i fotografii. Na zainteresowanych czekają prawdziwe scenografie filmowe, „gwiazdy” z Hollywood, obiektywy Sigma oraz wiele innych atrakcji.

W piątek 15 kwietnia br., w godzinach 16.00 – 21.00, w hali Łódzkiej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera odbędzie się spektakularne Show Fotograficzno – Filmowe „Z Hollywood do Łodzi”. Studenci szkoły filmowej pod okiem Tomka Podsiadłego prezentować będą scenki z największych, światowych produkcji filmowych, między innymi: Romeo i Julia, Desperados, Dracula, Zorro czy Piraci z Karaibów. Każdą z nich będzie można sfotografować wypożyczonym (z wypożyczalni Sigma ProCentrum) na miejscu obiektywem, z najszerszej na rynku oferty optyki Sigma.

Fantastyczna sceneria, aktorzy oraz modelki i modele, specjalnie przygotowani przez profesjonalnych kostiumografów i charakteryzatorów filmowych mają zagwarantować niezapomniane fotografie z tego wydarzenia. Z hali targowej osoby zaproszone i chętne do wzięcia udziału w evencie będą przewożone samochodami 8-10- osobowymi, którymi ekipy filmowe jeżdżą na co dzień na plan. Z pewnością więc sama droga do Łódzkiej Filmówki  dostarczy wiele wrażeń i emocji. A na miejscu czekać będą kolejne atrakcje.

O godz. 18.00 odbędzie się uroczysta gala, na której nagrodzeni zostaną  zwycięzcy każdej z kategorii konkursu Photo Prestige, odbywającego się przez ostatni miesiąc na stronie www.konkurs.sigma-foto.pl

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   60 milionów sprzedanych notebooków ThinkPad

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...