09/06/2009

Zabierz swoje kino domowe na wakacje

Epson dodaje atrakcyjną torbę podróżną do każdego nowo zakupionego, przenośnego projektora EH-DM2. Do końca lipca 2009 roku klienci, którzy skorzystają z tej unikatowej letniej oferty, będą również mogli wygrać przenośny, 80-calowy ekran Epsona, biorąc udział w internetowym konkursie (www.holidayfun-dm2.com ).

Alexandre Di Caro, dyrektor ds. projektorów kina domowego w Epson Europe, powiedział: „EH-DM2 zapewnia doskonałą rozrywkę całej rodzinie, a wytrzymała torba pozwala zabrać ten przenośny projektor w dowolne miejsce, na przykład do domu przyjaciół, a nawet na wakacje. Kieszeń umożliwia przechowywanie nośników multimedialnych, takich jak płyty DVD i karty USB, ale nie tylko; jest w niej dość miejsca na aparaty, okulary słoneczne i inne akcesoria wakacyjne”.

eh-dm2_torba

Wytrzymała torba jest komfortowa i lekka, a w jej pojemnej kieszeni mieści się dziesięć płyt DVD. Ciekawy, zabawny wzór na przedniej stronie torby wygląda bardzo atrakcyjnie,a paski pozwalają założyć ją na ramię lub na plecy, a zatem zabrać ze sobą zawszei wszędzie.

ehd21

Kompaktowy projektor EH-DM2 w nowoczesnej, czarnej obudowie zawiera wbudowany odtwarzacz DVD (z obsługą eh-dm2_torba2formatu DivX) oraz system dźwięku surround. Projektor można podłączyć do komputera, aparatu cyfrowego, konsoli do gier oraz pamięci USB,co umożliwia wyświetlanie szerokiej gamy multimediów. Projektor EH-DM2 oferuje też imponującą moc światła barwnego (Colour Light Output, CLO ) w wysokości 1200 lumenów i jest wyposażony w innowacyjną technologię 3LCD firmy Epson, więc wyświetla klarowne, kontrastowe obrazy nawet w jasno oświetlonych pomieszczeniach.

Specjalna torba podróżna jest pakowana wraz z projektorem, a promocja jest wyróżniona na opakowaniu.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Epson stawia na rodzinną rozrywkę

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...