10/09/2020

Przetestuj tedee w iSpocie

Inteligentny zamek to rozwiązanie, które zapewnia wygodę i bezpieczeństwo domu, jednak wielu potencjalnie zainteresowanych klientów martwi się, że jego obsługa może być skomplikowana. Teraz mogą samemu wypróbować jego działanie w praktyce i przekonać się, że sterowanie zamkiem za pomocą smartfona jest proste! Zamki tedee są bowiem dostępne w sklepach stacjonarnych iSpot w 8 największych galeriach handlowych w całej Polsce.

tedee to najnowocześniejszy produkt tego typu, który został stworzony przez specjalistów IT firmy Predica oraz inżynierów firmy GERDA. Umożliwia on otwieranie i zamykanie drzwi za pomocą smartfona oraz udostępnianie kluczy swojej rodzinie i znajomym za pomocą aplikacji mobilnej. Osoby zainteresowane takim rozwiązaniem mogą przetestować zamek w sklepie, dopytać o szczegóły i skorzystać z rady eksperta zanim zdecydują się na jego montaż w swoim domu.

Zamek tedee dostępny jest już w 8 iSpotach – w Gdyni, Katowicach, Poznaniu i w Warszawie. W przyszłości marka planuje umieścić swój zamek we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci salonów firmy Apple.

W ramach kooperacji pragniemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów, a tym samym otworzyć Polaków na innowacje. Pokazać im, że tego typu rozwiązania gwarantują ogromny komfort, a przede wszystkim bezpieczeństwo. Osoby, które do tej pory nie miały do czynienia ze smart lockami będą mogły przekonać się, jak prosty w obsłudze jest nasz produkt oraz ocenić nowoczesny, minimalistyczny design zamka, wyróżniający go na tle konkurencyjnych rozwiązań twierdzi Paweł Kasprzak Head of Marketing tedee.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   CCC i PSI wdrożyły system automatycznego sterowania wózkami

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...