14/06/2010

Zdążyć przed Zaćmieniem

Na wszystkich fanów sagi „Zmierzch” czeka niespodzianka. W kinach Cinema City, każdy, kto kupi w przedsprzedaży bilet na trzecią część sagi „Zmierzch: Zaćmienie”, otrzyma wyjątkowy zestaw naklejek z bohaterami filmu. To okazja, aby ulubione wizerunki Edwarda (Robert Pattinson), Belli (Kristen Stewart) i Jacoba (Taylor Lautner) mieć zawsze przy sobie. Akcja polowania na bohaterów sagi zaczyna się w poniedziałek, 21 czerwca, we wszystkich kinach Cinema City w Polsce.

„Zaćmienie” to trzecia część bestsellerowej serii książek autorstwa Stephenie Meyer. Serii, która wstrząsnęła światem literackim. Stała się fenomenem kulturowym na skalę światową oraz  obiektem fascynacji młodych czytelników i widzów. Ekranizacja trzeciej – przedostatniej – części „Zmierzchu” wyświetlana będzie na ekranach kin Cinema City od 30 czerwca, lecz już teraz fani mogą przypomnieć sobie świat wampirów, który tak ich zachwycił. Wizerunki  bohaterów, w postaci naklejek, czekają w każdym kinie CC na wszystkich, którzy zdecydują się na zakup biletów w ramach przedsprzedażowej akcji, organizowanej wraz z Monolithem, dystrybutorem filmu.

Film „Zaćmienie” to widowiskowy i porywający obraz w reżyserii Davida Slade’a, który realizując „30 dni mroku” miał już okazję przenieść widzów do świata wampirów. Tym razem ukazał dalsze losy Belli, Edwarda i Jacoba, którzy ponownie będą musieli zmierzyć się z wielkim niebezpieczeństwem. Amatorzy pełnych wartkiej akcji historii, bogatych w niecodzienne zjawiska i fani bohaterów o nadludzkich zdolnościach z pewnością będą mieli czym nacieszyć oczy. „Zaćmienie” to również wielkie widowisko, bowiem o najwyższą jakość zdjęć zadbał Javier Aguirresarobe, jeden z najbardziej rozchwytywanych operatorów, zdobywca wielu nagród, między innymi Srebrnego Niedźwiedzia.

Premiera filmu „Zaćmienie” przewidziana jest na ostatni dzień czerwca, lecz już od poniedziałku, 21 czerwca, rusza wielkie polowanie na naklejki z wizerunkami głównych bohaterów.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Gamepad Gioteck VX-2 - zwiększy doznania

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...