04/03/2010

Szybki i wytrzymały dysk SSD od WD

WD zapowiedziało, że rozpoczyna dostawę swoich pierwszych, przeznaczonych na rynek konsumencki, 2,5 calowych dysków SSD o nazwie serii WD SiliconEdge.

Pierwszy z dysków WD SiliconEdge Blue oferuje szybki czas odczytu/zapisu oraz bardzo dużą pojemność, czyniąc z niego idealne rozwiązanie w sytuacjach gdzie konieczny jest wydajny zapis dużej ilości danych oraz pełna zgodność ze standardem plug-and-play.

Dyski SSD WD SiliconEdge Blue, w pojemnościach do 256 GB, cechuje interfejs SATA 3.0 Gb/s z szybkością odczytu do 250 MB/s i zapisu do 170 MB/s. Szybki i wytrzymały WD SiliconEdge Blue przyspiesza działanie aplikacji oraz zapewnia maksymalną ochronę przed upadkami, wstrząsami i wibracjami zapewniając cichą i energooszczędną pracę.

Nowa rodzina produktów SiliconEdge Blue przeszła ponad 250 000 godzin kompleksowych testów zgodności, co gwarantuje spełnienie standardów najwyższej integralności danych, niezawodności i kompatybilności.

Projektowane z uwzględnieniem zarówno aplikacji konsumenckich obciążających nośnik w operacjach odczytu danych oraz wymogów zastosowań zapisu w trybie 24/7 dla OEM, dyski SSD od WD oparte na technologii MLC (multi-level cell) wyposażone są w opatentowane i będące w trakcie patentowania przez WD rozwiązania. Są to na przykład: przewidywane zużycie dysku, kontrola korekcji błędów, informowanie kontrolera, które bloki są gotowe do zapisania (TRIM) oraz natywne kolejkowanie komend (NCQ), których zadaniem jest zapewnić maksimum wydajności i długowieczności przy łatwości obsługi plug and play.

Dyski SSD WD SiliconEdge Blue będą dostępne w następujących sugerowanych cenach: 800 PLN za pojemność 64 GB (model SSC-D0064SC-2100), 1500 PLN za 128 GB (model SSC-D0128SC-2100) i 2900 PLN za 256 GB (model SSC-D0256SC-2100). Dyski WD SiliconEdge Blue są objęte 3-letnią gwarancją.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   WD TV Live HD Media Player z dostepem do sieci

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...