29/08/2014

6,8 mld kart SIM na całym świecie

Internet mobilny kontynuuje zwiększanie zasięgu i dociera do coraz większej liczby ludzi. W drugim kwartale 2014 roku globalna liczba subskrypcji internetu mobilnego osiągnęła poziom 2,4 mld sztuk – wynika z ostatnio opublikowanego aneksu do Ericsson Mobility Report.

simcard over whiteW ubiegłym kwartale całkowita liczba kart SIM przekroczyła 6,8 mld. W samym tylko drugim kwartale 2014 roku przybyło 80 mln subskrypcji – m.in. 12 mln w Chinach, 5 mln w Rosji i 5 mln w Indiach. Wielu abonentów posiada kilka kart SIM, dlatego całkowita liczba użytkowników telefonii komórkowej jest szacowana na 4,6 mld osób.

Około 40 mln abonamentów obsługujących LTE zostało uruchomionych w drugim kwartale 2014. Raport firmy Ericsson pokazuje również, że pomiędzy Q2 2013 roku a Q2 2014 roku ruch danych w sieciach mobilnych wzrósł o 60%.

Cały raport: http://www.ericsson.com/res/docs/2014/ericsson-mobility-report-august-2014-interim.pdf

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Cyfrowy Polsat i Polkomtel nawiązują współpracę

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...