03/03/2015

Arkadiusz Wójcik w Samsung Polska

1 marca 2015 roku Arkadiusz Wójcik został nowym Dyrektorem Departamentu Sprzedaży dla Operatorów w Samsung Electronics Polska. Arkadiusz Wójcik będzie zarządzał sprzedażą urządzeń i usług Samsung dla Operatorów, opracowywaniem ofert i rozwojem portfolio produktów dostępnych w tym istotnym kanale sprzedaży.

arkadiusz_wojcik_dyrektor_departamentu_sprzedazy_dla_operatorow_w_samsung_electronics_polskaArkadiusz Wójcik jest absolwentem Politechniki Śląskiej i Wyższej Szkoły Bankowej. Ze sprzedażą i marketingiem związany jest od lat 90-tych. Posiada bogate doświadczenie w obszarze zarządzania kanałami sprzedaży do rynków konsumenckich i biznesowych. W ostatnim czasie zarządzał kanałami zdalnymi (e-sklepy, telesprzedaż), jak również procesami i narzędziami sprzedaży. Przez ostatnie 5 lat pracował w Orange Polska zarządzając funkcjami w Sprzedaży w tym ostatnio jako Dyrektor Zarządzania Multikanałowego i Rozwoju Online. Poprzednio przez 2 lata pełnił funkcję Dyrektora Marketingu w DELL Polska. Od 19 lat manager zarządzający, wykładał na SGH oraz Akademii Leona Koźmińskiego.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Nowy kompaktowy modem od D-Linka

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...