27/05/2015

Biuro reklamy Monster Media Group będzie sprzedawać reklamy Grupy Nokaut

Grupa Monster Media zawarła z Grupą Nokaut porozumienie, na mocy którego będzie sprzedawać powierzchnię reklamową serwisów i stron powiązanych z Grupą Nokaut. Za sprzedaż reklam i rozmowy z klientami w imieniu Grupy Nokaut odpowiadać będzie niedawno utworzone przez MMG warszawskie biuro sprzedaży.

Grupa Nokaut S.A. jest jedynym w Polsce przedstawicielem branży e-commerce oraz operatorem internetowych porównywarek cen notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych (od marca 2012 roku). Głównym serwisem należącym do grupy jest porównywarka Nokaut.pl, a oprócz niej SklepyFirmowe.pl, spółka oferująca oprogramowanie dla sklepów internetowych oraz Bazarek.pl, internetowy pasaż handlowy i Bazarek.com.pl.

Biuro sprzedaży reklam Monster Media Group włączy do swojej oferty powierzchnię reklamową wszystkich trzech serwisów Grupy Nokaut S.A. Według ostatnich badań Megapanel z porównywarki Nokaut.pl miesięcznie korzysta nieco ponad 1 milion 700 tysięcy użytkowników, a z pasaży handlowych bazarek.pl i bazarek.com.pl 550 tysięcy użytkowników.

Biuro reklamy Monster Media Group będzie sprzedawać reklamy Grupy Nokaut

Monster Media Group stawiając na samodzielną sprzedaż reklam dokonało odważnego ruchu, który mam nadzieję będzie nowym otwarciem na polskim rynku reklamy internetowej. Przekonało nas zdecydowane i konkretne działanie grupy Monster Media, która w krótkim czasie stworzyła ciekawy i sprawny zespół sprzedażowy.mówi Dariusz Zaremba, członek zarządu Grupy Nokaut.

Grupa Nokaut to Partner, który jest nam kompetencyjnie niezwykle bliski, ponieważ posiadamy w swoim portfelu podmioty e-commerce – takim jest Pewex.pl czy Stylowi.pl, społecznościowy serwis lifestyle’owy inspirujący użytkowników do aktywności zakupowych -, dodatkowo działamy w obszarze rozrywki, a te dwa obszary bardzo mocno się przenikają. Docieramy do zbliżonych grup użytkowników, możemy więc przygotować jedną, spójną tematycznie ofertę reklamową. Dla reklamodawców będzie to z całą pewnością bardzo korzystne połączenie.dodaje Sebastian Leśniak, wiceprezes Monster Media Group.

(RED)

Autor/Redaktor publikacji

Marcin Majerek
Marcin Majerek