Spółka CDA S.A. nawiązała współpracę z firmą NetRange, będącą globalnym dostawcą rozwiązań dla Smart TV. Dzięki temu aplikacja CDA zwiększy zasięg na telewizorach m.in. takich marek jak SHARP, Beko, Grundig, Blaupunkt, Dyon, Changhong, Konka czy KTC w Polsce i całej Europie.
NetRange to niezależny, globalny dostawca rozwiązań Smart TV współpracujący z kilkudziesięcioma producentami i dostawcami odbiorników telewizyjnych. Według danych firmy NetRange liczba odbiorników z ich rozwiązaniem Smart TV w całej Europie przekracza 2 miliony 800 tys. urządzeń, z czego blisko 100 tys. przypada na Polskę. Do końca tego roku NetRange chce zwiększyć swój zasięg w Polsce do 250 tys., a w całej Europie do ponad 5 milionów.
Z aplikacji CDA korzystają zarówno użytkownicy w Polsce, jak i w Europie. Oprócz wersji na urządzenia mobilne (Android oraz iOS), aplikacja dostępna jest na telewizorach wszystkich najważniejszych producentów. Rozpoczęcie współpracy z firmą NetRange pozwoli dotrzeć do jeszcze większej grupy widzów, zwłaszcza wśród polskich użytkowników w Europie.
(CDA/RED)
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Polecamy28/04/2025Czy ustawa wiatrakowa wpłynie na rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce?
Slider22/04/2025Od 28 czerwca tysiące firm musi wprowadzić te zmiany
Polecamy15/04/2025Symulator Sejmu – tutaj można poczuć się jak poseł
Art. Sponsorowany15/04/2025Jakie rozwiązania i systemy mogą poprawić wyniki zakładu produkcyjnego?