21/06/2022

CDA zwiększy zasięg na telewizorach

Spółka CDA S.A. nawiązała współpracę z firmą NetRange, będącą globalnym dostawcą rozwiązań dla Smart TV. Dzięki temu aplikacja CDA zwiększy zasięg na telewizorach m.in. takich marek jak SHARP, Beko, Grundig, Blaupunkt, Dyon, Changhong, Konka czy KTC w Polsce i całej Europie.

CDA zwiększa zasięg na telewizorach

NetRange to niezależny, globalny dostawca rozwiązań Smart TV współpracujący z kilkudziesięcioma producentami i dostawcami odbiorników telewizyjnych. Według danych firmy NetRange liczba odbiorników z ich rozwiązaniem Smart TV w całej Europie przekracza 2 miliony 800 tys. urządzeń, z czego blisko 100 tys. przypada na Polskę. Do końca tego roku NetRange chce zwiększyć swój zasięg w Polsce do 250 tys., a w całej Europie do ponad 5 milionów.

Z aplikacji CDA korzystają zarówno użytkownicy w Polsce, jak i w Europie. Oprócz wersji na urządzenia mobilne (Android oraz iOS), aplikacja dostępna jest na telewizorach wszystkich najważniejszych producentów. Rozpoczęcie współpracy z firmą NetRange pozwoli dotrzeć do jeszcze większej grupy widzów, zwłaszcza wśród polskich użytkowników w Europie.

(CDA/RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Rosyjskie filmy w CDA Premium warte polecenia

Możliwość komentowania została wyłączona.

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...