28/10/2014

Europejczycy boją się płatności online

Według badania przeprowadzonego przez Kaspersky Lab i B2B International, 44% europejskich użytkowników internetu nie czuje się bezpiecznie, robiąc zakupy online lub dokonując transakcji internetowych, podczas gdy 38% Europejczyków częściej korzystałoby z systemów płatności online, gdyby miało pewność, że są chronieni przed cyberzagrożeniami.

Badanie pokazuje, że 62% Europejczyków obawia się oszustwa finansowego w internecie, i wskazuje liczne przykłady niepokoju klientów. Na przykład, 34% ankietowanych dokonujących płatności online jest przekonanych, że nawet oficjalne aplikacje mobilne oferowane przez firmy finansowe wymagają większej ochrony, aby można je było uznać za naprawdę bezpieczne. Ponadto 44% użytkowników z Europy przyznało się do przerwania operacji finansowej z powodu braku przekonania co do bezpieczeństwa transakcji.

Europejczycy boją się płatności online

Stopień ochrony przed cyberoszustwami stanowi dla użytkowników istotny czynnik podczas wyboru sklepu internetowego lub dostawcy usług finansowych: 61% respondentów stwierdziło, że preferuje firmy oferujące dodatkowe środki ochrony danych finansowych. Ponadto 71% badanych oczekuje, że banki, systemy płatności online oraz sklepy internetowe będą chroniły ich komputery i urządzenia mobilne przed oszustwem finansowym.

(RED/Kaspersky Lab)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   actidata zwiększa pojemność nośników RDX do 640 GB

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...