04/01/2016

Gra zagra dla WOŚP

Gra internetowa to tegoroczny pomysł na wspieranie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Play. Gracze będą zbierać kilobity, a Play przeliczy je na złotówki, które trafią do fundacji.

To już piąty wspólny Finał WOŚP i Play. Tym razem operator nawiązuje do trendu gier video i zaprasza wszystkich do wsparcia WOŚP poprzez zagranie w grę „Kilobity na Czarity”. Internautów gra nic nie kosztuje, a operator zachęca wszystkich do grania i polecania gry znajomym, ponieważ im więcej osób weźmie udział w rozgrywce, tym więcej pieniędzy Play przekaże na WOŚP. Grać można na komputerze, telefonie lub tablecie – wystarczy wejść na stronę www.grajzplay.pl. Akcja zbierania kilobitów trwa do 10 stycznia.

Pomysł z grą od razu nam się spodobał. To ciekawy sposób włączenia się w zbiórkę. Im więcej osób zagra, tym więcej środków uzbieramy na sprzęt medycznymówi Jurek Owsiak.

Kilobity na Czarity

(RED)
Polub nas na > Facebooku <

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Multimedialna płyta główna z USB 3.0 w dobrej cenie

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...