07/09/2015

Grzegorz Rogowski wzmacnia polski zespół Interactions Europe

Grzegorz Rogowski dołączył do polskiego zespołu Interactions Europe. Jako Senior Sales Manager wzmocni działania sprzedażowe.

Grzegorz Rogowski

Grzegorz Rogowski

Grzegorz Rogowski rozpoczął pracę w warszawskim biurze Interactions Europe z początkiem września br. Jako Senior Sales Manager będzie odpowiadał za sprzedaż mediów i obsługę domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Polski zespół sprzedaży, działającej w całej Europie spółce, kierowany jest przez Katarzynę Byler.

Grzegorz Rogowski ma bardzo duże doświadczenie w pracy z mediami, zarówno na stanowiskach związanych ze sprzedażą, jak i marketingiem. Pracował w biurach reklamy TVN, Eurozet oraz Agory. Bezpośrednio przed dołączeniem do Interactions Europe pracował jako Brand Manager w firmie Ubisoft, która jest jednym z największych na świecie wydawców i producentów gier komputerowych.

Grzegorz zdobywał doświadczenie i wiedzę na polu sprzedaży i reklamy w największych polskich koncernach medialnych. Cieszę się, że teraz będzie pomagał nam. W ostatnim czasie większość naszych wysiłków skierowana jest na rynki zachodnioeuropejskie, gdzie budujemy struktury i zdobywamy klientów, ale absolutnie nie zaniedbujemy polskiego rynku. Chciałbym, aby w innych krajach gdzie działamy, byli równie skuteczni i profesjonalni ludzie jak w Polsce.powiedział Paweł Milcarz, International Managing Partner Interactions Europe.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Polski start-up OORT jednym z trzech najlepszych rozwiązań Smart Home na świecie

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...