Technologia SmartScreen w poczcie Hotmail pomaga ograniczyć ilość spamu w skrzynce użytkownika nawet poniżej 3 procent. Skuteczność zwiększono poprzez selekcję wiadomości i filtrowanie powiadomień z mediów społecznych oraz zasubskrybowanych newsletterów, do których użytkownik sam się zapisał, ale ich nie czyta. SmartScreen umożliwia automatyczną identyfikację ponad miliarda newsletterów na co dzień i automatyczne wyciągnięcie na wierzch ważniejszych maili. Wszelkie powiadomienia i newslettery serwisów stanowią średnio aż 82 procent wiadomości, które trafiają na naszą skrzynkę.
Poczta Hotmail staje się coraz mniej tolerancyjna dla spamu i niechcianych newsletterów, a tym samym bardziej przyjazna użytkownikom. Po sukcesie odniesionym w walce ze spamem, zespół Hotmail podjął się zadania walki z tzw. szarym spamem, czyli wszelkimi newsletterami, ofertami z portali czy powiadomieniami i potwierdzeniami, które kiedyś sami zaakceptowaliśmy, nie wiedząc w jak ogromnym stopniu będą zaśmiecać naszą skrzynkę.
Nowe funkcjonalności poczty Hotmail są wspierane nowymi rozwiązaniami:
Social Updates (Aktualn. społ.) – Specjalna zakładka, w której automatycznie znajdą się wszystkie powiadomienia z mediów społecznych: Facebook, Twitter itd.
Newsletters (Biuletyny) i Groups (Grupy) – Obie zakładki identyfikują wiadomości, które sa newsletterami lub powiadomieniami z grup dyskusyjnych. W celu identyfikacji newsletterów zespół Hotmaila najpierw sporządził wykaz cech wspólnych tego typu wiadomości, po czym zbudował oprogramowanie do rozpoznania ich spośród przychodzących e-maili. Dzięki pomyślnej próbie zdefiniowania newslettera udało się stworzyć referencyjny zestaw około 10.000 wiadomości, a rozpoznawanie newsletterów udaje sięobecnie w 97% przypadków.
Czytanie wiadomości na poczcie Hotmail ułatwiają również inne rozwiązania. Między innymi automatyczne czyszczenie (można ustawić, aby Hotmail usuwał wiadomości od danego nadawcy starsze niż 3 dni, bądź zostawić tylko najnowszą wiadomość), możliwość usunięcia swojej subskrypcji bezpośrednio z interfejsu poczty (bez konieczności rezygnowania z subskrypcji na stronie nadawcy), grupowanie newsletterów do danych katalogów (np. tylko oferty zakupów grupowych) oraz proste flagowanie ważnych wiadomości.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające