30/05/2011

HP – muzyka jak nigdy dotąd

HP poinformowało o rozpoczęciu kampanii promocyjnej Beats Audio. Kampania ma na celu promocję wyjątkowej jakości dźwięku dostępnego w komputerach HP z technologią Beats Audio.

HP nawiązało współpracę z Dr. Dre, legendarnym artystą i producentem oraz  Jimmim Iovinem – prezesem studia Interscope Geffen A&M Records oraz współzałożycielem firmy Beats. Cel współpracy to uzyskanie wyższej jakości brzmienia muzyki cyfrowej poprzez zastosowanie nowatorskich technologii.

Beats Audio to wyjątkowe technologicznie rozwiązanie opracowane przez firmy HP i Beats by Dr. Dre, mające zapewnić optymalną jakość dźwięku podczas odtwarzania muzyki z głośników oraz poprzez podłączone słuchawki.

Kampania Beats ma na celu uświadomienie, że technologia ta jest już dostępna we wszystkich komputerach z rodziny HP Envy, HP Pavillion dv6 i dv7, HP TouchSmart a teraz także startuje w komputerach biznesowych. Dla fanów marki Beats przygotowano specjalną edycję notebooka HP ENVY14 Beats Edition, z charakterystycznym, kultowym, czarno-czerwonym motywem i akcesoriami Beats. To stylowy i bardzo wydajny komputer.

HP nawiązało współpracę z Bladym Krisem – finalistą produkowanego przez TVN programu „Mam Talent” oraz DJ Zero – producentem muzycznym studia Lubię Wąchać Winyl, którzy będą pełnić funkcję muzycznych ambasadorów HP podczas inauguracji kampanii Beats. Zorganizowany zostanie również konkurs dla wszystkich fanów muzyki, gdzie nagrodą będą notebooki HP z Beats Audio oraz możliwość stworzenia własnego nagrania w profesjonalnym studiu muzycznym.

Kampania została opracowana przez agencję Edelman Polska. Patronami kampanii są radio Planeta, radio Chilli Zet i 4Fun TV. HP Envy14 Beats Edition dostępny będzie w sprzedaży od sierpnia br.

Autor/Redaktor publikacji

A.K.