18/02/2016

IKO ma już pół miliona użytkowników

Ponad 500 tys. osób aktywowało na swoich telefonach aplikację mobilną PKO Banku Polskiego. Systematycznie rośnie też liczba klientów płatności zbliżeniowych HCE, które w ciągu miesiąca od udostępnienia zyskały ponad 60 tys. użytkowników. Aplikacja mobilna IKO staje się dla wielu klientów pierwszym i najważniejszym kanałem dostępu do Banku.

Spośród 500 tysięcy użytkowników IKO 85 proc. stanowią klienci PKO Banku Polskiego, 10 proc. – klienci Inteligo, zaś 5 proc. to osoby korzystające z portmonetki IKO. Od momentu wdrożenia IKO na rynek użytkownicy wykonali za pomocą telefonów blisko 6 milionów operacji i założyli blisko 15 tys. lokat mobilnych, na łączną wartość 265 mln zł. W każdym tygodniu dokonywanych jest średnio ok. 610 tysięcy logowań do aplikacji i nawet 56 tysięcy transakcji. Najczęściej są to przelewy na numer rachunku bankowego i numer telefonu, a także wypłaty gotówki z bankomatów.

IKO liczba użytkowników

(RED)
Polub nas na > Facebooku <

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Ultrabook Toshiba Portégé Z830

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...