29/04/2020

Ile czasu średnio trwa wideo na TikToku?

Popularna, już nie tylko wśród nastolatków, platforma TikTok powstała w wyniku połączenia aplikacji o tej samej nazwie oraz musical.ly. Już dwa lata temu platforma była dostępna aż w 150 krajach i przetłumaczona na 75 języków. Jej popularność wśród użytkowników na całym świecie stale rośnie. Jednak treści publikowane na TikToku są znacznie krótsze od tych, na które trafiamy w innych mediach społecznościowych.

Jak wynika z najnowszych badań agencji GetHero, twórcy internetowi dostarczający content w aplikacji TikTok zazwyczaj publikują materiały wideo, których czas trwania nie przekracza 16 sekund. Oczywiście platforma umożliwia nagrywanie i publikowanie dłuższych filmów, ale wymagają one większego zaangażowania ze strony twórcy oraz solidnego planu komunikacji, aby film utrzymywał uwagę od początku do końca. Badania potwierdzają, że największą uwagę na TikToku utrzymują treści trwające poniżej 30 sekund. Na podstawie przeprowadzonych badań możemy stwierdzić, że ponad 94% udostępnionych na platformie filmów trwało do 30 sekund.

Zauważyliśmy również, że próg tolerancji użytkowników dotyczący długości materiałów kończy się na 30 sekundach. W przypadku dłuższych treści trudniej jest utrzymać uwagę widza. Materiały takie muszą być zaskakujące i przemyślane, aby nie zanudzić odbiorców. Wyniki naszych badań potwierdzają, że użytkownicy TikToka w dalszym ciągu doceniają krótkie i wartościowe treści publikowane przez twórcówmówi Magdalena Wysocka, project manager w agencji GetHero.

Ile trwa wideo na TikToku

Rosnące zainteresowanie mediami społecznościowymi przyczyniło się do wzrostu ilości twórców internetowych, którzy za ich pośrednictwem dostarczają swoim fanom różnorodnego contentu. Liczba publikowanych treści jest na tyle wysoka, że nie jesteśmy w stanie zobaczyć wszystkiego. Dla niektórych użytkowników social mediów nawet kilkudziesięciosekundowy film może okazać się zbyt długi i zostanie wyłączony. Twórcy internetowi są zmuszeni do nieustannej walki o wzbudzenie zainteresowania swoimi treściami, dlatego starają się, aby publikowane przez nich materiały były krótkie i atrakcyjne. Przykładowo, ponad 72% badanych przez agencje GetHero produkcji trwała do 15 sekund. Co ciekawe, z badań wynika również, że przeciętne wideo z aplikacji w Polsce trwa 16 sekund. Warto tu zaznaczyć, że sama platforma nastawiona jest zdecydowanie na krótkie treści. Jednym z elementów aplikacji, który wywiera duży wpływ na długość zamieszczanych treści na platformie jest biblioteka muzyczna TikToka, w której przeważnie znajdziemy utwory trwające nie więcej niż 30 sekund.

Przeczytaj także:   Gembird KB-UMGL-01 - niedroga klawiatura dla graczy

(RED/GetHero)

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...