16/03/2010

Kaspersky Internet Security 2010 – limitowana wersja promocyjna

Kaspersky Lab Polska, producent rozwiązań do ochrony danych, informuje o wprowadzeniu do sprzedaży limitowanej wersji promocyjnej programu Kaspersky Internet Security 2010 przeznaczonej do użytku domowego. Promocja rusza 24 marca 2010 r.

Limitowana wersja promocyjna programu Kaspersky Internet Security 2010 będzie dostępna na polskim rynku w cenie sugerowanej 99 zł brutto. Produkt będzie można nabyć za pośrednictwem sieci dystrybutorów Kaspersky Lab Polska oraz w sklepach oferujących oprogramowanie i sprzęt komputerowy. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.

Kaspersky Internet Security 2010 wykorzystuje wyróżniane nagrodami, unikatowe technologie zapewniające ochronę przed cyberprzestępcami i hakerami. Technologia firmy Kaspersky Lab zapewnia ochronę w czasie rzeczywistym przed około 30 000 zagrożeń, jakie pojawiają się każdego dnia, bez konieczności nieustannego pobierania uaktualnień. Filtrowanie adresów witryn WWW ostrzega użytkowników przed podejrzanymi stronami internetowymi, a technologia Bezpieczne Uruchamianie pozwala użytkownikom bezpiecznie uruchamiać i przeglądać podejrzane strony internetowe.

Technologia Kaspersky Security Network, system wczesnego ostrzegania oparty na współpracy użytkowników, pozwala na identyfikowanie nowych szkodliwych programów, co w połączeniu z bogactwem metod prewencyjnych, takich jak udoskonalone mechanizmy analizy heurystycznej (behawioralnej) plików wykonywalnych i skryptów, daje kompletną ochronę przed współczesnymi zagrożeniami cyberprzestępczymi.

www.kaspersky.pl/2010

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Kaspersky Lab analizuje robaka z portalu Twitter

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...