15/01/2014

Kinga Piecuch prezesem zarządu SAP Polska

Stanowisko prezesa zarządu SAP Polska z początkiem 2014 r. objęła Kinga Piecuch. Wśród kluczowych zadań, jakie stawia przed sobą nowa prezes, będzie umacnianie i rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami oraz konsekwentne promowanie rozwiązań SAP wśród przedsiębiorstw poszukujących skutecznego wsparcia informatycznego wobec wyzwań rynkowych, przed którymi staje polska gospodarka.

PiecuchKlienci, którzy korzystają z naszych rozwiązań od wielu lat, wiedzą, że SAP jest rzetelnym i zaufanym partnerem, z którym wspólnie można i warto budować przyszłość przedsiębiorstwamówi Kinga Piecuch, prezes SAP Polska. – SAP to nie tylko niezwykle szeroka i sprawdzona oferta, ale przede wszystkim jednolity i spójny sposób adresowania konkretnych wyzwań biznesowych oraz zespół ludzi, zarówno pracowników SAP, jak i specjalistów z firm partnerskich, którzy mają na swoim koncie setki skutecznie zrealizowanych projektów.

Nowa prezes SAP Polska ma wyższe wykształcenie ekonomiczne i wieloletnie doświadczenie menadżerskie w branży IT. Przed objęciem kierownictwa SAP Polska Kinga Piecuch była przez 6 lat członkiem zarządu Xerox Polska, a od stycznia 2013 roku – prezesem zarządu tej firmy. Oprócz Xerox Polska pracowała także na wysokich stanowiskach w polskim oddziale IBM (m.in. na stanowisku Dyrektora Sprzedaży do sektora MSP). W swojej karierze zawodowej odpowiadała m.in. za tworzenie i realizację strategii sprzedaży i marketingu, rozwój sieci partnerskich, rozwój nowych kanałów sprzedaży, a także za sprzedaż usług z zakresu ITO (Information Technology Outsourcing) i BPO (Business Process Outsourcing).

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Windows 7 wciąż najpopularniejszy

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...