08/08/2010

Król Rosji, Żona Dentysty i Niechlujna Kate czyli Crumpler

Noszenie laptopa przy sobie nie musi oznaczać obciążania się dodatkową torbą lub nieeleganckim, dużym plecakiem. Crumpler stworzył kolekcję, w której na pierwszy plan wysuwają się torby dla kobiet, które zmieszczą nie tylko komputer, ale i wiele niezbędnych oraz mniej ważnych drobiazgów.

Król Rosji, Żona Dentysty i Niechlujna Kate, to przewrotne nazwy trzech toreb z nowej kolekcji Crumpler, oferowanych wyłącznie z myślą o kobietach. Zaprojektowana, by ujarzmić bałagan w torebce.

Russian King to torba, do wyboru ze skóry lub tkaniny autorskiej technologii Crumplera – nylonu 1000D Chicken Tex Supreme.

Przypomina bardziej damską torebkę, niż bagaż na laptopa. Torba posiada dwie główne komory oraz kieszeń ochronną na komputer w środku, a także wiele kieszeni przeznaczonych odpowiednio na dokumenty, książki, gazety, kosmetyki, telefon, okulary i inne akcesoria. Dwie kieszenie zapinane są na suwak, inne dwie na rzep, a jeszcze inne otwarte. Również na zewnątrz torby znajdują się kieszenie, idealne do noszenia mniej cennych rzeczy, które chcesz mieć pod ręką, np. kart zbliżeniowych tj. karta miejska, czy wejściówka do biblioteki.

Mimo, iż torba pomieści wiele rzeczy, które z pewnością sporo ważą, nosi się ją wygodnie. Wyprofilowany pasek nie uwiera, a dodatkowa, regulowana i wymienna szelka pozwala nosić torbę przez ramię.

Russian King dostępna jest w kolorze czarnym, białym, ciemnoczerwonym i czekoladowym.

Ekwipunek żony dentysty – Dentist’s Wife jest stworzona dla podróżniczek, dlatego występuje w tych samych kolorach, co walizki z nowej kolekcji Crumpler i świetnie pełni rolę bagażu podręcznego.

Stworzona dla najbardziej mobilnych, dlatego też bardziej niż dwie siostry z kolekcji wyścielona jest ochronnym materiałem.
To torba dla wymagających, uszyta ręcznie z najwyższej jakości nylonu 1000D TEX Supreme. Przetrwa każde warunki pogodowe – posiada nieprzemakalną podszewkę z materiału typu Ripstop.

Wewnątrz znajduje się nieruchoma ochronna dodatkowa kieszeń na laptop i karty pamięci. Dwie szybko dostępne kieszenie zewnętrzne posłużą za schowki dla krótkich uszu torby, kiedy zechcesz skorzystać z paska na ramię.

Stylowa, miejska przewrotność – torba Daggy Kate ma przewrotną nazwę, bo i sam Crumpler słynie z przewotności i swojego motto: nie jesteśmy perfekcyjni.

Przeczytaj także:   Czy polskie start-upy podbiją Dolinę Krzemową?

Daggy to w miejskiej, potocznej angielszczyźnie coś niemodnego, nieporządnego i mało efektownego. A Daggy Kate to torba bardzo klasyczna i wygodna, będąca przeciwieństwem swojej nazwy, bo stylowa, efektowna i estetyczna. Jest bardzo uniwersalna i  ‘miejska’, nadaje się do szkoły, na uczelnię i wieczorne wyjście ze znajomymi, na którym masz ochotę pokazać zdjęcia z wakacji na laptopie.

Występuje w 2 różnych rozmiarach (S, przeznaczonym do 13” laptopów i L do 15” laptopów) i 4 kolorach (czarny matowy, czarno-szary, khaki i szaro-biały).

O dostępność kolekcji na polskim rynku zadbała firma iSource.

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...