08/02/2022

Loomi – nowy serwis VOD ruszył w Polsce

Opera, twórca przeglądarki internetowej, udostępnia w Polsce finalną wersję swojej platformy VOD – Loomi.tv. Nowy serwis rewolucjonizuje sposób oglądania, umożliwiając wyświetlanie reakcji użytkowników na osi czasu filmów. Każdy może podzielić się swoją opinią, komentując konkretną scenę oraz zobaczyć reakcje i uwagi innych użytkowników.

W lutym 2022 roku Loomi przewiduje publikację filmów z 2021 roku., takich jak: “Ostatni pojedynek” dramatu historyczny w reżyserii Ridleya Scotta z Benem Affleckiem i Mattem Damonem w rolach głównych, “Pogromcy Duchów: Dziedzictwo”, czwartego już filmu z serii Ghostbusters, w którym występują Carrie Coon, Finn Wolfhard oraz Bill Murray czy Dan Aykroyd, czy “Venom 2: Carnage” z Tomem Hardy’m – amerykańskiej superprodukcji opartej na podstawie serii komiksów wydawnictwa Marvel.

Loomi wprowadza interaktywne quizy…

Czyli tzw. “Dylematy”, które angażują społeczność w podejmowanie kluczowych decyzji przez głównych bohaterów. Wyniki quizu dostarczają użytkownikom interesujących informacji na temat profili opartych na oddawanych odpowiedziach. Ta nowa funkcjonalność dostępna jest podczas oglądania takich hitów kinowych jak: dreszczowca „Tożsamość”, „Dziewczyna z tatuażem” – z głównymi rolami Rooney Mary i Daniela Craiga, komedii „Bad Boys for Life” czy dwukrotnie nagrodzonego Oscarem dramatu „Manchester by the Sea”.

Loomi.tv

Oglądanie filmów stanie się bardziej opiniotwórczym doświadczeniem poprzez współpracę Loomi z influencerami i krytykami filmowymi. Na przykład komentarz do horroru psychologicznego „Escape Room: Najlepsi z najlepszych” przygotował popularny youtuber Naruciak. Natomiast Amerykański dramat biograficzny „Spotlight” z 2015 roku z Michaelem Keatonem i Rachel McAdams będzie analizowany przez Rafała Gęburę, twórcę dziennikarskiego podcastu „7 Metrów pod ziemią”, pozostałe filmy z komentarzem pojawią się w serwisie w ciągu najbliższych tygodni.

Prawdziwa siła serwisu to wyselekcjonowane kolekcje filmów polecanych przez lokalnych dziennikarzy i influencerów, takich jak: Astrofaza, ZacharOFF, Tomasz Raczek, Artur Orzech, ekipa tvgry, Globstory, Weronika Truszczyńska i wielu innych.

Funkcje społecznościowe w Loomi

Milionom Polek i Polaków brakuje funkcji społecznościowych w ich obecnych serwisach streamingowych. Z ankiety przeprowadzonej przez Opera wynika, iż co czwarty Polak i Polka zwraca w platformach streamingowych uwagę na brak im recenzji i komentarzy dodawanych przez innych użytkowników. Widzowie przeskakują przez to między mediami społecznościowymi a witrynami filmowymi, aby ocenić, omówić, podzielić się swoimi przemyśleniami lub znaleźć ciekawe fakty na temat filmu. Miłośnicy i miłośniczki filmów są więc rozproszeni po różnych platformach streamingowych i serwisach filmowych.

Przeczytaj także:   Creative HN-900 - ciesz się dźwiękiem bez szumów

Loomi, jakie ceny?

Usługa Loomi łączy w sobie wyselekcjonowane przez redakcję – treści darmowe oraz premium o najwyższej jakości. Użytkownicy nie muszą płacić abonamentu ani opłaty za wypożyczenie, aby oglądać filmy i mogą od razu zacząć oglądać wybrane bezpłatne filmy z gwiazdami dostępne na platformie. Wybór darmowych filmów jest dokonywany przez społeczność, która głosuje na 5 najlepszych filmów,, które chcą oglądać za darmo w przyszłym sezonie. Loomi to otwarta usługa strumieniowania freemium, co oznacza, że nie ma abonamentu na dostęp do szerokiej palety ponad dwóch tysięcy filmów, które będą stopniowo dodawane do usługi w celu i możliwe do wypożyczenia. Użytkownicy będą mogli wypożyczać filmy premium po zalogowaniu do Loomi. Cena wypożyczenia filmów premium w Loomi waha się od 6,99 do 14,99 zł.

Loomi

Inteligentne funkcje

– Loomi.tv, zupełnie nowa platforma VOD firmy Opera. Oferuje ona więcej niż tylko tradycyjne oglądanie. Loomi ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki ludzie korzystając z platform streamingowych: rozrywkowe staje się tu samo wyszukiwanie kolejnego ulubionego filmu, wspólne oglądanie filmów i większa interakcja z oglądanymi treściami , lub wszystko na raz . — powiedział Mattijs de Valk, VP Content Acquisition w Opera.

Loomi ma na celu personalizację oglądania. Widzowie mogą wyszukiwać filmy w oparciu o bardzo wiele kryteriów takich jak fabuła, postacie, lokacje czy nawet swój nastrój. Możliwość wyboru następnego filmu, który będzie dostępny za darmo, jak i bogata kolekcja dostępnych bezpłatnych filmów to ulubiona funkcja wśród beta testerów, z których 80% oceniło go jako „niesamowity”.

– Loomi nie pozwala algorytmowi sugerować, co powinieneś obejrzeć. Pomaga znaleźć następny ulubiony film dzięki zastosowanemu filtrowaniu według każdego kryterium, jakie możesz wymyślić, takiego jak nastrój, adaptacja, postać, otoczenie, motyw. — mówi Mattijs de Valk.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...