Marcin Górski jest związany z Netsprintem od 2004 roku. Na nowym stanowisku odpowiada całościowo za powstające w firmie platformy IT oraz za proces ich wdrażania i wykorzystywania. Tworzy również strategię rozwoju Pionu Produkcji, zarówno od strony kosztów, HR, jak i planu dalszego rozwoju oprogramowania, aplikacji i platform dostarczanych przez Netsprinta.
Na stanowisku CTO jego celem jest wypracowanie wspólnie z pionami biznesowymi i dostarczenie rozwiązań jak najlepiej odpowiadających aktualnemu zapotrzebowaniu rynku, przy jednoczesnym utrzymaniu optymalnych kosztów, jakości oraz bezpieczeństwa wytwarzanych systemów. Marcin Górski jest twórcą algorytmów emisyjnych sieci reklamowej Adkontekst, obecnie pracuje z zespołem nad ich optymalizacją i rozwojem. Jest także inicjatorem i współtwórcą najnowszych projektów Netsprinta – m.in. retargetingu spersonalizowanego, integracji z SSP oraz integracji w systemie RTB.
Marcin Górski karierę w Netsprint rozpoczął jako administrator IT, następnie objął stanowisko programisty i współtworzył systemy reklamowe. Stopniowo jako team leader i kierownik przejmował kolejne obowiązki związane z rozwojem oprogramowania produktów firmy w obszarach reklamy kontekstowej i behawioralnej oraz budował dedykowany zespół programistów. W 2010 roku awansował na stanowisko Dyrektora IT działu rozwiązań reklamowych. Jest absolwentem kierunku “Inżynieria komputerowa” na Wydziale Elektrycznym Politechniki Warszawskiej.
(RED)