14/04/2015

Monika Grabowska i Rafał Napłoszek wzmacniają markę Honor w Polsce

Marka smartfonów Honor zadebiutowała na polskim rynku w październiku ubiegłego roku. Teraz powiększa się zespół osób odpowiedzialnych za jej wizerunek. Stanowisko PR & Social Media Managera na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii objęła Monika Grabowska. Wsparła zespół odpowiedzialny za rozwój marki w regionie kierowany przez Rafała Napłoszka, Regional Business Directora na kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

Monika Grabowska to specjalista w dziedzinie komunikacji z dziewięcioletnim doświadczeniem w marketingu i public relations. Wcześniej przez trzy lata związana była z firmą ASUS, gdzie jako PR Manager odpowiadała za działania z zakresu PR korporacyjnego oraz PR produktowego dla kategorii urządzeń takich jak notebooki, tablety i smartfony. Od 2005 roku zdobywała doświadczenie w agencjach marketingowych oraz PR, realizując projekty dla marek takich jak m.in. Lenovo, EA Games, Mercedes-Benz, AstraZeneca. Jest absolwentką Psychologii Społecznej ze specjalizacją z zakresu reklamy.

honor-Monika Grabowska i Rafał Napłoszek

Zespołem odpowiedzialnym za markę Honor kieruje Rafał Napłoszek, Regional Business Director na region Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu, głównie w branży retail, telekomunikacyjnej i internetowej. Poprzednio związany był z Grupą Allegro – jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Gadu-Gadu, a następnie Dyrektor Marketingu w PayU SA. Ścieżkę zawodową rozpoczynał od pracy w full service-owych agencjach reklamowych – J. Walter Thompson i D’Arcy, gdzie tworzył strategię komunikacyjną dla takich klientów jak Era, Inteligo, Multibank, Unilever, Alfa Romeo, Shell, Daewoo, Warner Lambert, Wilkinson. Był również szefem marketingu w Germanos. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Wydziału Orientalistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

(RED)