14/04/2015

Monika Grabowska i Rafał Napłoszek wzmacniają markę Honor w Polsce

Marka smartfonów Honor zadebiutowała na polskim rynku w październiku ubiegłego roku. Teraz powiększa się zespół osób odpowiedzialnych za jej wizerunek. Stanowisko PR & Social Media Managera na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii objęła Monika Grabowska. Wsparła zespół odpowiedzialny za rozwój marki w regionie kierowany przez Rafała Napłoszka, Regional Business Directora na kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

Monika Grabowska to specjalista w dziedzinie komunikacji z dziewięcioletnim doświadczeniem w marketingu i public relations. Wcześniej przez trzy lata związana była z firmą ASUS, gdzie jako PR Manager odpowiadała za działania z zakresu PR korporacyjnego oraz PR produktowego dla kategorii urządzeń takich jak notebooki, tablety i smartfony. Od 2005 roku zdobywała doświadczenie w agencjach marketingowych oraz PR, realizując projekty dla marek takich jak m.in. Lenovo, EA Games, Mercedes-Benz, AstraZeneca. Jest absolwentką Psychologii Społecznej ze specjalizacją z zakresu reklamy.

honor-Monika Grabowska i Rafał Napłoszek

Zespołem odpowiedzialnym za markę Honor kieruje Rafał Napłoszek, Regional Business Director na region Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu, głównie w branży retail, telekomunikacyjnej i internetowej. Poprzednio związany był z Grupą Allegro – jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Gadu-Gadu, a następnie Dyrektor Marketingu w PayU SA. Ścieżkę zawodową rozpoczynał od pracy w full service-owych agencjach reklamowych – J. Walter Thompson i D’Arcy, gdzie tworzył strategię komunikacyjną dla takich klientów jak Era, Inteligo, Multibank, Unilever, Alfa Romeo, Shell, Daewoo, Warner Lambert, Wilkinson. Był również szefem marketingu w Germanos. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Wydziału Orientalistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Arkadiusz Wójcik w Samsung Polska

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...