Stadion Narodowy wprowadził możliwość kupowania biletów na rozgrywające się tam wydarzenia za pomocą aplikacji mobilnej SkyCash. Obecnie komórką, bez konieczności stania w kolejce do kasy, można zapłacić za atrakcje organizowane w ramach drugiej edycji projektu Zimowy Narodowy.
Pierwszymi wydarzeniami, na które bilety można kupić komórką są atrakcje organizowane w ramach drugiej edycji projektu Zimowy Narodowy. Na odwiedzających czeka tam Zimowe Miasteczko o łącznej powierzchni blisko 5 tys. metrów kwadratowych, m.in. lodowiska, górka lodowa, ice bar oraz podziemny skatepark. Mobilne bilety są dostępne w każdym miejscu, przez całą dobę. Użytkownicy mogą za nie płacić podłączoną do aplikacji kartą płatniczą lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash. Rozwiązanie pozwala też szybko zapoznać się z opisami poszczególnych atrakcji oraz kupić jednocześnie nawet kilka biletów, np. dla członków rodziny lub znajomych.
Płacenie komórką za wstęp na Stadion Narodowy wygląda podobnie, jak korzystanie z innych usług dostępnych w SkyCash, np. kupowania biletów komunikacji miejskiej i kolejowej oraz do kina. Wystarczy wybrać jedno z dostępnych wydarzeń, określić związane z nim parametry, takie jak data, liczba biletów czy zniżka, a następnie zatwierdzić transakcję. Wchodząc na stadion, zamiast tradycyjnego biletu, użytkownik okazuje obsłudze jego elektroniczny odpowiednik, zapisany w zakładce “Kontrola”. Można ją wyświetlić także w trybie offline, bez obawy o brak dostępu do sieci.
Usługa „Stadion Narodowy” znajduje się w zakładce „Kultura i rozrywka”. Obecnie mogą z niej korzystać wszyscy posiadacze telefonów z systemami Android oraz iOS (iPhone). Wkrótce zostanie udostępniona także użytkownikom systemu Windows Phone.
(RED/SkyCash)
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
e-Biznes15/06/2025Kupujesz przez internet? Za te produkty musisz zapłacić podatek w ciągu 14 dni
Polecamy15/06/2025Zakończyła się 7. edycja programu edukacyjnego „Girls GO Technology”
Biznes i finanse11/06/2025“BLIK Płacę Później” w PKO Banku Polskim
Polecamy30/05/2025Blue Yonder – przyszłość planowania i optymalizacji łańcucha dostaw