31/03/2016

Najpopularniejsze strony w Polsce w zeszłym tygodniu to…

W zeszłym tygodniu stronę Google.pl codziennie odwiedzało średnio 9,2 mln polskich internautów, a Google.com – ponad trzy razy mniej. Facebook.com notował codziennie średnio 6,7 mln użytkowników, o dwa–trzy razy więcej niż najpopularniejsze polskie strony WWW: Onet.pl, WP.pl, Allegro.pl.

Z danych gemiusAudience wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg w polskim internecie notował od poniedziałku do środy (44,7–46,7 proc.), a najniższy – w sobotę i niedzielę (33,1–37,6 proc.). Dzienny zasięg Facebook.com wynosił od 25,4 proc. do 33,4 proc., Youtube.com – od 18,8 proc. do 22,4 proc., a Google.com – od 8,3 proc. do 13,3 proc.

Wśród polskich portali liderem był Onet.pl z dziennym zasięgiem na poziomie 9,7–15,6 proc., WP.pl notowała od 8,3 proc. do 13,4 proc., Allegro.pl– od 6,8 proc. do 10 proc., Interia.pl – od 4,5 proc. do 7,1 proc., a OLX.pl – od 4,8 proc. do 6,6 proc.

Najpopularniejsze strony w Polsce w zeszłym tygodniu

(RED/Gemius)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Samsung WB2000 - 10 zdjęć na sekundę i filmy Full HD

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...