10/09/2020

Office Depot Europe i SAP zacieśniają współpracę

Office Depot Europe, dostawca materiałów biurowych i usług biznesowych obecny w 27 europejskich krajach, rozszerza strategiczną współpracę z SAP i wdraża liczne rozwiązania chmurowe SAP Customer Experience, które zastąpią wykorzystywane dotychczas systemy. Partnerstwo SAP ma wspomóc firmę w procesie cyfrowej transformacji – usprawnieniu działań na rynku e-commerce i kreowaniu lepszych doświadczeń zakupowych klientów.

Rynek artykułów biurowych w Europie zmienia się wraz ze wzrostem sprzedaży internetowej i wysokim zapotrzebowaniem na personalizację oferty sprzedażowej. Obecnie klienci oczekują innowacyjnych rozwiązań oraz zindywidualizowanych doświadczeń w konkurencyjnej cenie. Office Depot Europe oczekuje, że rozwiązania SAP Customer Experience wesprą firmę w budowie silnej platformy dla przyszłego wzrostu sprzedaży internetowej i osiąganiu celów biznesowych wyznaczonych na rok 2025. Te polegają na stworzeniu uproszczonego środowiska customer experience, dzięki ofertom handlu mobilnego i poprawie jakości obsługi klienta online. Wszystko to firma planuje osiągnąć przy jednoczesnej redukcji kosztów.

Office Depot wybrało rozwiązania SAP ze względu na zaawansowane funkcje zbierania opinii klientów ze wszystkich kanałów kontaktu oraz zarządzania doświadczeniem konsumentów. Kolejnym ważnym elementem jest wsparcie w zakresie tworzenia innowacyjnych modeli biznesowych.

Miejsca pracy przyszłości mogą wyglądać inaczej, ale nasze zaangażowanie w dostarczanie klientom światowej klasy produktów biurowych i łatwe, pozytywne doświadczenia zakupowe pozostają niezmienne. Rozwiązania SAP Customer Experience w kompleksowy sposób umożliwiają utrzymanie tego zaangażowania na takim samym poziomie, jednocześnie oferując naszym klientom nowe, bezproblemowe metody dokonywania zakupówmówi Raffael Reinhold, CEO and chief sales officer of Office Depot Europe.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Cyfrowe nośniki pozwolą zmienić miasto w Smart City

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...