10/09/2020

Office Depot Europe i SAP zacieśniają współpracę

Office Depot Europe, dostawca materiałów biurowych i usług biznesowych obecny w 27 europejskich krajach, rozszerza strategiczną współpracę z SAP i wdraża liczne rozwiązania chmurowe SAP Customer Experience, które zastąpią wykorzystywane dotychczas systemy. Partnerstwo SAP ma wspomóc firmę w procesie cyfrowej transformacji – usprawnieniu działań na rynku e-commerce i kreowaniu lepszych doświadczeń zakupowych klientów.

Rynek artykułów biurowych w Europie zmienia się wraz ze wzrostem sprzedaży internetowej i wysokim zapotrzebowaniem na personalizację oferty sprzedażowej. Obecnie klienci oczekują innowacyjnych rozwiązań oraz zindywidualizowanych doświadczeń w konkurencyjnej cenie. Office Depot Europe oczekuje, że rozwiązania SAP Customer Experience wesprą firmę w budowie silnej platformy dla przyszłego wzrostu sprzedaży internetowej i osiąganiu celów biznesowych wyznaczonych na rok 2025. Te polegają na stworzeniu uproszczonego środowiska customer experience, dzięki ofertom handlu mobilnego i poprawie jakości obsługi klienta online. Wszystko to firma planuje osiągnąć przy jednoczesnej redukcji kosztów.

Office Depot wybrało rozwiązania SAP ze względu na zaawansowane funkcje zbierania opinii klientów ze wszystkich kanałów kontaktu oraz zarządzania doświadczeniem konsumentów. Kolejnym ważnym elementem jest wsparcie w zakresie tworzenia innowacyjnych modeli biznesowych.

Miejsca pracy przyszłości mogą wyglądać inaczej, ale nasze zaangażowanie w dostarczanie klientom światowej klasy produktów biurowych i łatwe, pozytywne doświadczenia zakupowe pozostają niezmienne. Rozwiązania SAP Customer Experience w kompleksowy sposób umożliwiają utrzymanie tego zaangażowania na takim samym poziomie, jednocześnie oferując naszym klientom nowe, bezproblemowe metody dokonywania zakupówmówi Raffael Reinhold, CEO and chief sales officer of Office Depot Europe.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Cyfrowe nośniki pozwolą zmienić miasto w Smart City

Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje

Zabezpieczenie dostępu do pomieszczeń wymaga zastosowania odpowiednich rozwiązań kontrolnych. Jednym z nich jest profesjonalna kontrola dostępu Roger. W artykule przedstawiamy najważniejsze informacje na temat systemów KD tego producenta. Udostępnij ten artykuł…Przeczytaj także:   Cyfrowe nośniki pozwolą zmienić miasto w Smart City

Udostępnij ten artykuł...

CDA zwiększy zasięg na telewizorach

Spółka CDA S.A. nawiązała współpracę z firmą NetRange, będącą globalnym dostawcą rozwiązań dla Smart TV. Dzięki temu aplikacja CDA zwiększy zasięg na telewizorach m.in. takich marek jak SHARP, Beko, Grundig, Blaupunkt, Dyon, Changhong, Konka czy KTC w Polsce i całej Europie. NetRange to niezależny, globalny dostawca rozwiązań Smart TV współpracujący z kilkudziesięcioma producentami i dostawcami […]

Udostępnij ten artykuł...

Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające

Technologia amerykańskiej firmy Apple ma wiele zalet, dzięki którym korzystanie z MacBooka, komputera iMac, iPhone’a, iPada itp. jest bardziej efektywne. Ma to kluczowe znaczenie dla właścicieli firm i dużych organizacji. Jednocześnie posiadanie technologii Apple przez każdego pracownika pozwoli im korzystać z jednego systemu oprogramowania, co również pozytywnie wpłynie na efektywność operacyjną. Udostępnij ten artykuł…Przeczytaj także: […]

Udostępnij ten artykuł...