23/01/2015

PicoPix 3514 – kieszonkowy projektor dla biznesu

PicoPix 3514 to rozszerzona edycja zaprezentowanego w październiku ubiegłego roku pikoprojektora PPX 3414. Urządzenie należy do odświeżonej, 3-generacji kieszonkowych projektorów marki Philips.

Źródłem świata jest tu lampa LED RGB o jasności 140 ANSI lumenów i żywotności do 30 000 godzin. Wyświetlany obraz ma rozdzielczość 854 x 480 pikseli, przy przekątnej sięgającej 120 cali. Współczynnik kontrastu wynosi 1000:1. Niewielkie rozmiary (105 x 105 x 31,5 mm), waga 270 g oraz wbudowana bateria o pojemności 1800 mAh, gwarantują pełną mobilność projektora.

Dołączone akcesoria w postaci: pilota, kabli HDMI oraz mini USB, statywu, ładowarki samochodowej i torby podróżnej znacznie rozszerzają funkcjonalność urządzenia. Ponadstandardowe wyposażenie edycji biznesowej daje użytkownikowi możliwość elastycznego korzystania z PicoPix w każdych warunkach, niezależnie od tego czy jest to praca w biurze, czy też w podróży służbowej. Biznesowy projektor kieszonkowy, podobnie jak pozostałe modele z rodziny PicoPix (PPX 3414 i PPX 3614), jest w stanie samodzielnie odtwarzać popularne formaty wideo, zdjęcia, dokumenty pakietu Microsoft Office oraz pliki PDF. Obsługuje karty pamięci SD, ale również zewnętrzne nośniki flash USB i dyski twarde.

PPX 3514 ma wbudowany głośnik, posiada intuicyjny panel kontrolny i oferuje bogaty zestaw złączy: A/V, jack 3,5 mm, VGA, mini-HDMI i USB z obsługą MHL. Można do niego podłączyć stację muzyczną oraz tuner DVB-T, dedykowane dla 3. generacji projektorów PicoPix.

Sugerowana cena Philips PicoPix 3514 w edycji biznesowej to 1649 zł.

PicoPix 3514 - kieszonkowy projektor dla biznesu

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Bumper od Global Technology – designerski zderzak

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...