14/01/2015

Polska akcja na Twitterze jedną z najpopularniejszych na świecie

MasterCard w tym roku już po raz trzeci zagrał razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, a po raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”.

W jej ramach, za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu Finału, firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto Fundacji. Zgodnie z regulaminem akcji organizator zakładał zebranie 100 000 zł. Dzięki nadzwyczajnej mobilizacji użytkowników Twittera cel ten został osiągnięty błyskawicznie. Ten entuzjazm pozytywnie zaskoczyły firmę MasterCard, która zdecydowała o przekazaniu na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy dodatkowych 100 000 zł. Łącznie na konto Fundacji zostanie przekazana zatem kwota 200 000 zł.

Druga edycja akcji MasterCard na Twitterze zaangażowała 25 750 osób, czyli blisko dwa razy więcej internautów niż w ubiegłym roku. Chętnie udostępniali oni na swoich profilach wpis z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP, a także zachęcali swoich znajomych do uczestnictwa w akcji. Ideę wsparli również blogerzy i dziennikarze. Hashtag #MasterCardGrazWOSP pojawił się w prawie 115 000 wpisów, dzięki czemu był on najczęstszym tematem tweetów w Polsce, a w pewnym momencie dostał się również do 15 najpopularniejszych wątków w skali globalnej.

Polska akcja na Twitterze, jedną z najpopularniejszych na świecie

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Stylowa nawigacja BLOW Sirocco

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...