14/01/2015

Polska akcja na Twitterze jedną z najpopularniejszych na świecie

MasterCard w tym roku już po raz trzeci zagrał razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, a po raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”.

W jej ramach, za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu Finału, firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto Fundacji. Zgodnie z regulaminem akcji organizator zakładał zebranie 100 000 zł. Dzięki nadzwyczajnej mobilizacji użytkowników Twittera cel ten został osiągnięty błyskawicznie. Ten entuzjazm pozytywnie zaskoczyły firmę MasterCard, która zdecydowała o przekazaniu na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy dodatkowych 100 000 zł. Łącznie na konto Fundacji zostanie przekazana zatem kwota 200 000 zł.

Druga edycja akcji MasterCard na Twitterze zaangażowała 25 750 osób, czyli blisko dwa razy więcej internautów niż w ubiegłym roku. Chętnie udostępniali oni na swoich profilach wpis z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP, a także zachęcali swoich znajomych do uczestnictwa w akcji. Ideę wsparli również blogerzy i dziennikarze. Hashtag #MasterCardGrazWOSP pojawił się w prawie 115 000 wpisów, dzięki czemu był on najczęstszym tematem tweetów w Polsce, a w pewnym momencie dostał się również do 15 najpopularniejszych wątków w skali globalnej.

Polska akcja na Twitterze, jedną z najpopularniejszych na świecie

(RED)

Autor/Redaktor publikacji

Marcin Majerek
Marcin Majerek