09/12/2009

Pulsar – pierwszy dysk SSD od Seagate

Firma Seagate przedstawiła swój pierwszy dysk SSD – Seagate Pulsar. Rozwiązanie, skierowane na rynek enterprise, zaprojektowano do pracy w klasycznych rozwiązaniach serwerowych oraz architekturze blade. 2,5-calowy Pulsar wykorzystuje technologię single-level-cell (SLC), oferuje do 200 GB pojemności i jest wyposażony w interfejs SATA.

Seagate Pulsar

Pulsar zapewnia poziom wydajności, niezawodności i wytrzymałości wymagany w klasycznych rozwiązaniach serwerowych oraz architekturze blade klasy enterprise. Dysk SSD Seagate osiąga wydajność: 30 000 IOPS (odczyt), 25 000 IOPS (zapis), 240MB/s sekwencyjny odczyt oraz 200 MB/s sekwencyjny zapis. Technologia SLC pozwala na zwiększenie niezawodności dysku – współczynnik AFR wynosi 0,44%. Rozwiązania Pulsar objęte są 5-letnią gwarancją. Pulsar gwarantuje również zabezpieczenie na wypadek utraty danych spowodowanych utratą zasilania.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Pierwszy dysk 2TB 6Gb/s SAS klasy enterprise

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...