21/11/2011

SAPPHIRE HD 6670 Low Profile – wydajna i niedroga

SAPPHIRE przedstawił kolejną kartę graficzną z rodziny HD 6600 w oszczędnej, niskoprofilowej wersji z jednoslotowym wiatrakiem. Podobnie jak jej poprzednicy, karta HD 6670 Low Profile nie wymaga dodatkowego zasilania, jest równie wydajna, a charakteryzuje się mniejszymi wymiarami.

SAPPHIRE HD6670 Low Profile wyposażona jest w 480 procesorów strumieniowych, 24 jednostki teksturujące oraz 1 GB pamięci DDR5. Taktowanie rdzenia wynosi 800MHz, natomiast pamięci – 1000 MHz (4GHz efektywnie).

Kartę wyposażono w wyjścia Dual-Link DVI, HDMI oraz VGA. Niskoprofilowa konstrukcja oraz umieszczenie wejścia VGA na osobnym panelu umożliwia dopasowanie urządzenia do dowolnej płyty głównej i obudowy. Zalety takiego projektu odkryją przede wszystkim entuzjaści multimedialnych centrów rozrywki czy kin domowych.  Warto podkreślić, że Sapphire HD 6670 idealnie nadaje się jako dodatkowy układ graficzny w systemie opartym na układzie AMD Fusion APU. W ten sposób możemy uzyskać lepszą wydajność  dodając HD 6670 do karty zintegrowanej na przykład na płycie SAPPHIRE Pure Platinum A75, wykorzystując technologię CrossFire.

Podobnie jak inne karty z serii HD 6000, model HD 6670 gwarantuje sprzętowe dekodowanie wideo. Zastosowany w nim AMD UVD trzeciej generacji (Universal Video Decoder) dodatkowo oferuje wsparcie dla formatów MVC i Blu-Ray 3D dla wyświetlania w pełni trójwymiarowego obrazu przez złącze HDMI 1.4a.

Karta HD 6670 charakteryzuje się całkowitą zgodnością z bibliotekami  DirectX 11 oraz systemem Windows 7. Obsługuje technologię  AMD’s APP Acceleration, która m.in. przyspiesza transkodowanie obrazu oraz wspomaga proces renderowania poprzez odciążenie CPU przez GPU. Karta ta jest również kompatybilna z oprogramowaniem sterownika AMD’s Catalyst DirectX 11 WHQL.

Sugerowana cena detaliczna SAPPHIRE HD 6670 Low Profile wynosi 469 zł. Karta objęta jest dwuletnią gwarancją producenta.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Nowe modele flash USB od PQI

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...