03/08/2010

Serwisowy alians Vobis i HP

Od sierpnia b.r. w sieci salonów Vobis Digital na terenie całego kraju, można oddać sprzęt komputerowy HP do naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego. Obie firmy podpisały niedawno w tym celu specjalną umowę.

Vobis zyskał dzięki niej status HPSP (Home Product Service Partner), który daje specjalne uprawnienia handlowym partnerom HP. Dostają go tylko duże, stabilne i strategiczne dla HP firmy na danym rynku. Do tej pory Vobis był jedynie pośrednikiem, pomiędzy swoimi klientami, a polskimi punktami serwisowymi HP. Od teraz będzie samodzielnie realizował kompleksową obsługę gwarancyjną oraz pogwarancyjną dla jednego z największych producentów sprzętu komputerowego na świecie.

Dotyczy ona następujących grup popularnych urządzeń konsumenckich: komputery (seria Pavilion), notebooki (Pavilion & Presario) i monitory oraz wszelkie dedykowane akcesoria do  komputerów i notebooków. Oczywiście te rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich posiadaczy sprzętu HP, a nie tylko tego, zakupionego w salonach Vobis Digital.

Autor/Redaktor publikacji

A.K.