03/11/2010

Snake pełza po ścianie Facebooka

Agencja 180heartbeats pomogła gadowi z kultowej gry Nokii przenieść się z telefonu na Facebooka. Stworzona przez zespół aplikacja Nokia Snake wspiera działania wizerunkowe marki oraz promuje nowy telefon Nokia N8. Gra została wzbogacona o tryb multiplayer, dla którego z pewnością warto ulec kuszeniu węża. Gracze przez miesiąc, od połowy października do połowy listopada, będą rywalizować o atrakcyjne nagrody: vouchery Ovi Muzyka i dwa telefony Nokia N8.

Do wypromowania aplikacji oprócz kampanii banerowej na FB użyto zaprojektowanych specjalnie na potrzeby akcji interaktywnych postów. Umożliwiają one grę w Snake’a bezpośrednio w News Feedzie każdego użytkownika Facebooka oraz dzielenie się grą tak samo, jak linkami, obrazkami i filmami.Użytkownicy mogą się teraz dzielić już nie tylko statyczną treścią ale również w pełni interaktywnymi obiektami. Takie podejście gwarantuje znacznie głębsze zaangażowanie konsumenta w markę. Interaktywne dema produktów, gry, aplikacje użytkowe, formularze rejestracyjne czy nawet bezpośredni zakup – to wszystko będzie dostępne w poście opublikowanym przez znajomego czy markę, której jesteśmy sympatykami.

W pierwszym tygodniu po starcie aplikacji do zabawy zapisało się blisko 10tys. osób, a rozegranych zostało około 80tys. rozgrywek.

apps.facebook.com/nokia_snake

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Zbliża się termin rejestracji kart SIM. Co się zmieni?

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...