Agencja 180heartbeats pomogła gadowi z kultowej gry Nokii przenieść się z telefonu na Facebooka. Stworzona przez zespół aplikacja Nokia Snake wspiera działania wizerunkowe marki oraz promuje nowy telefon Nokia N8. Gra została wzbogacona o tryb multiplayer, dla którego z pewnością warto ulec kuszeniu węża. Gracze przez miesiąc, od połowy października do połowy listopada, będą rywalizować o atrakcyjne nagrody: vouchery Ovi Muzyka i dwa telefony Nokia N8.
Do wypromowania aplikacji oprócz kampanii banerowej na FB użyto zaprojektowanych specjalnie na potrzeby akcji interaktywnych postów. Umożliwiają one grę w Snake’a bezpośrednio w News Feedzie każdego użytkownika Facebooka oraz dzielenie się grą tak samo, jak linkami, obrazkami i filmami.Użytkownicy mogą się teraz dzielić już nie tylko statyczną treścią ale również w pełni interaktywnymi obiektami. Takie podejście gwarantuje znacznie głębsze zaangażowanie konsumenta w markę. Interaktywne dema produktów, gry, aplikacje użytkowe, formularze rejestracyjne czy nawet bezpośredni zakup – to wszystko będzie dostępne w poście opublikowanym przez znajomego czy markę, której jesteśmy sympatykami.
W pierwszym tygodniu po starcie aplikacji do zabawy zapisało się blisko 10tys. osób, a rozegranych zostało około 80tys. rozgrywek.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
- Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
- Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
- Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
- Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające