Do końca grudnia startery marki wRodzinie będzie można nabywać w placówkach pocztowych na terenie całej Polski. Strategią marki wRodzinie było stopniowe zwiększanie zasięgu zarówno pod względem dostępności jak i komunikacji. Teraz przyszedł czas na Pocztę Polską.
– Zaczęliśmy od placówek związanych z Fundacją Lux Veritatis, dziś marka dostępna jest w kilku tysiącach miejsc w całym kraju. Placówki pocztowe są kolejnym krokiem w budowaniu marki pamiętającej o wszystkich członkach rodziny – mówi Grzegorz Tomczyk Wiceprezes Zarządu CenterNet.
– Od kilku tygodni abonenci wRodzinie mogą rozmawiać taniej, bo za jedyne 19 groszy za minutę w sieci i na numery stacjonarne i za 27 groszy na komórki (oprócz Play i Cyfrowego Polsatu). Karta wRodzinie ważna jest przez 12 miesięcy. Już dziś możemy zapowiedzieć, że przygotowujemy kolejne działania, które będą wzmacniały tą markę i pozwalały wywiązywać się z obietnic danych naszym klientom – mówi Arkadiusz Sugier Prezes Zarządu CenterNet.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające