06/07/2009

Superpłaski telewizor LG LH9500 oparty na technologii Full LED LG

Kontrast 5 000 000:1, częstotliwość odświeżania 200 Hz i ekran podświetlany 3 360 diodami LED, a wszystko ukryte w telewizorze o grubości zaledwie 24,8 mm – LG Electronics zaprezentowało nowe, superpłaskie LCD o przekątnej 55 cali.

Nowa linia telewizorów LG oferuje jaśniejszy i ostrzejszy obraz niż modele dostępne na rynku dzięki bezpośredniemu podświetleniu ekranu aż 3360 diodami LED – to siedmiokrotnie więcej niż w obecnie dostępnych telewizorach opartych na technologii LED. Technologia lokalnego wygaszenia, która dzieli ekran na 240 bloków, pozwoliła osiągnąć zawrotny kontrast 5 000 000:1, natomiast częstotliwość odświeżania na poziomie 200 Hz sprawia, że telewizory zachowują ostrość i stabilność obrazu podczas bardzo dynamicznych filmów akcji.

lh9500djpg

LH9500 ma obudowę grubości zaledwie 24,8 mm dzięki technologii, która pozwala rozproszyć diody LED w poziomie i zminimalizować odległość między diodami i ekranem. Kolejnym nowatorskim rozwiązaniem, po raz pierwszy dostępnym w nowych telewizorach LCD opartych na technologii LED, jest rozszerzona funkcja komunikacji bezprzewodowej, która eliminuje potrzebę kompresji obrazu. Obraz może być przesyłany z odtwarzaczy DVD, konsol do gier lub systemów kina domowego bezprzewodowo, bez wpływu na jego jakość.

Cena modelu nowego 55LH9500 wynosi obecnie ok. 5 500 USD. W Polsce telewizor LG LH9500 będzie dostępny w sierpniu 2009 roku.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Jak chronić urządzenie pracujące na Androidzie?

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...