28/01/2019

TalentMedia i CDA.pl nawiązują współpracę

Zrzeszająca YouTuberów sieć partnerska TalentMedia oraz spółka CDA S.A. podpisały umowę, na mocy której twórcy zrzeszeni w TalentMedia będą także obecni w serwisie CDA.pl.

Treści tworzone przez czołowych YouTuberów współpracujących z TalentMedia od teraz będą dostępne także dla użytkowników CDA.pl. Jak to działa? Treści i kanały twórców dostępne będą tak jak do tej pory na YouTube, a oprócz tego na CDA.pl. Dotyczy to zarówno archiwalnych, jak i nowych wideo, przy czym nowe filmy dodawane na YouTube będą dostępne na CDA.pl w tym samym czasie, bez żadnych opóźnień. Twórcy zyskują w ten sposób większy zasięg i możliwość dodatkowej monetyzacji swojej działalności, a użytkownicy CDA.pl dostęp do nowych treści.

Nawiązanie stałej współpracy z największą platformą multimedialną w Polsce jaką jest CDA.pl to z pewnością kolejny, ważny krok w rozwoju całej naszej sieci. Treści tworzone przez YouTuberów z TalentMedia będą dostępne teraz dla użytkowników serwisu CDA.pl, dzięki temu nasi twórcy będą mieli możliwość dotarcia do nowych widzów i budowania widowni online w nowym otoczeniu. Zyskają na tym również nasi klienci. Przygotowane dla nich materiały branded content wyjdą poza YouTube i dotrą do nowych, potencjalnych konsumentówkomentuje Filip Vukić, Head of Talents w TalentMedia.

Oprócz CDA Premium, czyli usługi płatnego VOD, jednym z naszych priorytetów jest rozwój Premium Free, czyli treści ogólnodostępnych, ale pochodzących od zweryfikowanych partnerów. W tym momencie mamy blisko 220 tys. filmów i teledysków w tej kategorii. Poszerzenie naszej biblioteki o wideo popularnych polskich youtuberów zrzeszonych w TalentMedia jest dla nas w kontekście rozwoju Premium Free bardzo istotne. Ale nie tylko to jest ważne – mam nadzieję, że współpraca z TalentMedia zaowocuje innymi, ciekawymi projektami, bo obie strony mają w tym zakresie duży i wzajemnie uzupełniający się potencjał dodaje Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług i rzecznik prasowy.

TalentMedia jest siecią partnerską wyspecjalizowaną w tworzeniu i prowadzeniu kompleksowych kampanii wideo online na rynku polskim i w krajach regionu CEE. Sieć partnerska świadczy usługi od A do Z: począwszy od MCN (zarządzania influencerami i egzekucją ich świadczeń dla marek), tworzenia strategii komunikacji i kreacji video online, poprzez produkcję video dedykowaną platformom online oraz zakup i optymalizację mediów video online.

Przeczytaj także:   Interactions Europe zdobywa wyłączność na Europę

CDA.pl to największy polski serwis z treściami wideo, od wielu lat stale w Top20 polskiego internetu. Miesięcznie strony serwisu odwiedza ok. 7 milionów użytkowników, a marka CDA jest jedną z lepiej rozpoznawalnych w polskim internecie. Od 2016 w ramach CDA.pl rozwijana jest usługa CDA Premium, czyli płatny kanał z filmami na żądanie. Katalog CDA Premium obejmuje ok. 6 tys. filmów, bajek i seriali, które udostępniane są tylko na licencjach pochodzących od dystrybutorów filmowych i kinowych. Pod koniec listopada 2018 z płatnej usługi CDA Premium korzystało ponad 155 tys. osób.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...