30/08/2010

Testuj internet 1 Gb/s – płać za 1 Mb/s

Od środy 1 września Telefonia DIALOG zaoferuje swoim klientom usługę szerokopasmowego internetu o prędkości 1Gb/s.

– „Promocyjne 1 Gb/s” to innowacyjna oferta dla najbardziej wymagających klientów, którzy cenią możliwości, jakie daje stałe, szerokopasmowe łącze o tak wysokiej przepustowości – tak poszerzenie oferty uzasadnia Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG SA.

Dla klientów indywidualnych, którzy chcą korzystać z internetu, DIALOG przygotował innowacyjną ofertę. Kupując usługę DialNet 1 Mb/s (w cenie 59 zł/miesiąc), abonent otrzymuje możliwość testowania łącza o przepustowości 1 Gb/s bez żadnych dodatkowych opłat.

Promocja startuje od 1 września i potrwa do końca 2010 roku. Dotyczy umów zawieranych na 12 miesięcy. Podwyższenie prędkości obowiązywać będzie przez cały okres trwania umowy. Jedynym warunkiem skorzystania z oferty „Promocyjne 1Gb/s” jest terminowe wypełnianie ankiet dotyczących funkcjonowania usługi.

– Testując tę usługę, użytkownicy będą mogli podzielić się z DIALOGiem swoimi opiniami, oczekiwaniami i wymaganiami dotyczącymi ultraszybkiego łącza. Mamy nadzieję, że zebrane informacje pozwolą nam udoskonalić świadczone usługi, zapewniając tym samym ich najwyższą jakość. Odpowiemy też sobie na pytanie, komu i do korzystania z jakich usług potrzebne jest 1 Gb/s
– dodaje Robert Banasiak.

Nowa oferta jest ograniczona terytorialnie. Będzie dostępna w wybranych miastach. Już od 1 września we  Wrocławiu, Łodzi, Bielsku – Białej i Lubinie, a niebawem w Legnicy, Elblągu, Pasłęku, Zielonej Górze i Aleksandrowie Łódzkim. Lista miast i lokalizacji ciągle się rozwija – wraz z rozbudową i modernizacją infrastruktury operatora.

Na potrzeby projektu uruchomiona została dedykowana strona www.jedengiga.pl – można tam sprawdzić szczegóły oferty oraz wypełnić formularz kontaktowy zgłaszając zainteresowanie usługą i udziałem w testach.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Smartfon UMI Touch - będziecie zaskoczeni

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...