10/08/2011

TRANSCEND: pojemne i odporne dyski w wersji slim

TRANSCEND wzbogaca linię przenośnych dysków twardych o modele StoreJet 25A3 z interfejsem USB 3.0 oraz StoreJet 25A2 USB 2.0. Nowe dyski pomieszczą do 1 terabajta danych.

StoreJet 25A wyróżniają się zastosowanymi mechanizmami ochrony danych. Zabezpieczenie przed uszkodzeniami zewnętrznymi zapewniają wzmocniona obudowa oraz wewnętrzny amortyzator, do ochrony szczególnie przed upadkami. Wysoka odporność nie oznacza w przypadku dysków StoreJet 25A topornego wyglądu. Dyski mieszczą się w atrakcyjnej i solidnej obudowie o grubości zaledwie 15mm. Cechują się do tego lekkością i ważą nieco ponad 180 gramów, co pozwala na łatwy i wygodny transport.

Prezentowane modele zostały wyposażone w funkcję One Touch Auto Backup. Pozwala ona na wykonanie kopii zapasowej zawartości dysku komputera, do którego zostanie podłączony StoreJet 25A. By tego dokonać wystarczy jedynie wcisnąć dedykowany przycisk na obudowie. Oprócz tego oba urządzenia wchodzą po 10 minutach nieużytkowania w tryb uśpienia, który pozwala na zaoszczędzenie energii, a dioda LED informuje o aktualnym stanie pracy dysku.

Zarówno StoreJet 25A3, jak i StoreJet 25A2 występują w trzech wersjach pojemnościowych: 500GB, 750GB oraz 1TB. Wraz z dyskami przenośnymi firma TRANSCEND udostępnia darmowe oprogramowanie Transcend Elite, zawierające szereg pomocnych narzędzi do zarządzania plikami oraz umożliwia szyfrowanie danych 256-bitowym kluczem AES.

Sugerowane ceny detaliczne:

StoreJet 25A3: 500GB – 350 PLN, 750GB – 418 PLN, 1TB – 553 PLN.
StoreJet 25A2: 500GB – 325 PLN, 750GB – 393 PLN, 1TB – 518 PLN.                                                                                   Dyski StoreJet 25A3 oraz StoreJet 25A2 objęte są trzyletnią gwarancją producenta.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   JVC Everio GZ-HM400

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...