31/08/2022

Psy pokochały… Uber Pets

Okazuje się, że jeśli chodzi o przejazdy ze zwierzakami, Polska prowadzi w Europie. To właśnie u nas notuje się największą liczbę podróży Uber Pets. Z okazji Międzynarodowego Dnia Psa, który świętowaliśmy 26 sierpnia, eksperci Uber sprawdzili, jak podróżujemy ze swoimi pupilami.

Zwierzęta coraz częściej towarzyszą nam w codziennych podróżach. Z myślą o nich i ich właścicielach, Uber wprowadził specjalny produkt, który umożliwia im wspólne, komfortowe podróże za pośrednictwem aplikacji, kiedy załatwiają oni sprawy na mieście, udają się do weterynarza, lub na spacery z dala od miejskiego zgiełku.

uber pets

Popularny Uber Pets

Według danych pochodzących z platformy Uber, Polacy chętnie podróżują ze swoimi zwierzętami. Od momentu uruchomienia usługi nad Wisłą, zamówiliśmy najwięcej przejazdów w całej Europie! Uber Pets od samego początku cieszy się dużą popularnością. Od początku tego roku tego roku liczba przejazdów urosła o blisko 57 proc. Najpopularniejszym dniem na wspólną przejażdżkę okazała się sobota, a średnia długość przejazdu wyniosła około 8 km.

Według danych z platformy, jeśli chcielibyśmy ustanowić dzień podróżowania z psem Uberem, przypadłby on na 14 sierpnia. W tym dniu zamówiono rekordowo dużo przejazdów. Najchętniej z usługi Pets korzystają mieszkańcy Warszawy i Poznania, a na kolejnych miejscach plasują się o Kraków, Gdańsk oraz Wrocław.

Poznań i Warszawa przyjazne zwierzętom

Z danych wynika też, że najbardziej przyjaznym zwierzętom miastem jest Poznań. To tutaj kierowcy najczęściej zgadzają się, aby realizować przejazdy w towarzystwie czworonogów. Miastem, gdzie zamawiamy Uber Pets najczęściej, pozostaje jednak Warszawa — rekordzista skorzystał z tej usługi aż 319 razy!

(RED/UBER)

Udostępnij ten artykuł...
Tagi:

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...