11/12/2014

Allegro: ruszył system reklam dla sprzedawców

Przez ostatni miesiąc kilkuset sprzedawców testowało na urządzeniach mobilnych nowy system promocji ofert w Allegro. Dzięki usłudze ads.allegro sprzedawcy mogą zaprezentować swoją ofertę na pierwszym miejscu listy wyszukiwania Allegro.

Opłaty za nową usługę pobierane są w modelu CPC (opłata za kliknięcie), a z promocji można skorzystać z dowolnym budżetem. Sprzedawcy wybierają oferty do promowania, ustawiają stawkę za kliknięcie oraz miesięczny limit wydatków na reklamy ads.allegro. Od tego momentu ich oferty specjalnie oznaczone są jako promowane na Allegro i znajdują się na samej górze listy wyszukanych produktów.

Allegro uruchamia system reklam dla sprzedawców

System jest w pełni zautomatyzowany, więc sprzedawca nie musi wybierać kategorii, nie określa słów kluczowych i kreacji – system wykonuje to za niego, korzystając z tytułu i opisu oferty. Od strony technologii za projekt ads.allegro odpowiada Netsprint – firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy. Przy emisji reklam system uwzględnia bieżące zapytania do wyszukiwarki lub wybraną kategorię przez użytkowników (wkrótce dodane zostaną również profile behawioralne), co znacznie zwiększa szanse na konwersję, czyli na zakup reklamowanego produktu.

W styczniu 2015 pojawi się zaawansowane narzędzie do analizy efektywności budżetów. W najbliższych dniach usługa ads.allegro zostanie wprowadzona także na komputerach stacjonarnych. Więcej na: www.ads.allegro.pl

(RED/Allegro)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Internet ma już 45 lat, czyli historia w infografice

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...