27/01/2010

Byss mobile wprowadza do App Store nową grę – Caribbean Racing

Caribbean Racing, najnowsza produkcja byss mobile, dedykowana telefonom iPhone oraz iPod’om Touch, daje możliwość wcielenia się w żeglarza i wzięcia udziału w profesjonalnych regatach.

Carribean Racing to kolejna aplikacja byss mobile, która pojawia się w sklepie Apple’a. Gra dostępna jest m. in. w Polsce, USA, Nowej Zelandii, Australii, Japonii i Chinach.

Użytkownik ma do dyspozycji 9 różnych tras, na których może rywalizować z graczami z całego świata – o pozycji w poszczególnych rankingach decydują uzyskiwane czasy. Dzięki funkcji online score zabawa dostarcza jeszcze większych emocji.

– Podczas pracy nad Caribbean Racing koncentrowaliśmy się przede wszystkim na interfejsie – czyniąc go przyjaznym dla użytkownika, a jednocześnie maksymalnie nawiązującym do prawdziwej żeglugi (ciągnięcie szotów, przechyły łodzi przy halsowaniu etc.) – mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny agencji interaktywnej byss.

Sterowanie jachtem w grze odbywa się zarówno za pomocą akcelerometru, jak i ekranu dotykowego. Gracz decyduje o kierunku płynięcia łódki, poprzez pochylanie telefonu. Aby uzyskać jak najlepsze czasy, ważne jest także odpowiednie ustawienie żagla w stosunku do zmiennego kierunku i siły wiatru – odbywa się to za pomocą szota umieszczonego po lewej stronie ekranu.

– Liczymy na to, że gra powtórzy sukces W.O.L.F’a, poprzedniej produkcji byss mobile, która przez długi okres była numerem jeden wśród płatnych aplikacji wśród polskich użytkowników App Store – dodaje Czapiewski.

Dodatkowo, podczas pracy nad produkcją symulatora, byss mobile nawiązała współpracę z KOS Pictures, agencją wyspecjalizowaną w fotografii o tematyce żeglarskiej. Dzięki tej kooperacji, osoby decydujące się na ściągnięcie aplikacji mają dostęp do rewelacyjnych zdjęć zrobionych przez renomowanych fotografów KOS Pictures.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Camera Grand Prix dla Nikona D700

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...