09/12/2014

Prognozy pogody w internecie coraz popularniejsze (infografika)

Jedna trzecia polskich internautów odwiedza serwisy pogodowe. To ponad półtorakrotnie więcej niż pięć lat temu. Użytkownicy sieci najchętniej zaglądają na strony WWW zawierające prognozę pogody od maja do sierpnia, ale to w lipcu cieszą się one największym zainteresowaniem.

Wszyscy wiedzą, że jesienna aura jest nieprzewidywalna. Choć mówi się, że prognozy pogody nie sprawdzają się, od dawna cieszą się one niesłabnącą popularnością. Od jakiegoś czasu coraz większe zainteresowanie wzbudzają również prognozy pogody online. Gemius postanowił sprawdzić, ilu internautów odwiedza serwisy pogodowe i kim oni są? Gdzie najczęściej zaglądają, żeby dowiedzieć się, czy warto ubierać kalosze i brać ze sobą parasol? Odpowiedzi dostarcza poniższa infografika.

Sprawdzanie prognozy pogody online jest jedną z czynności, którą użytkownicy podejmują przy okazji logowania do poczty, czytania wiadomości sportowych czy newsówkomentuje Krzysztof Majkowski, doradca biznesowy firmy Gemius. – Zaprezentowane na infografice dane dotyczą samych stron WWW i wskazują na trend wzrostowy, mimo że internauci korzystają też z pogodowych aplikacji mobilnych dodaje Majkowski.

Prognozy pogody w internecie coraz popularniejsze

(RED/Gemius)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Nowe, mniejsze, lepsze i również w 3D – odtwarzacze Blu-ray Panasonic na 2010 rok

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...