29/03/2011

Status z wąsem na GG

W ciągu czterech dni (czwartek 24 marca – niedziela 27 marca) użytkownicy komunikatora Gadu-Gadu aż 2 359 455 mln razy ustawili specjalny, okolicznościowy „status z wąsem” w podziękowaniu dla Adama Małysza, który w sobotę zakończył karierę skoczka. Pierwszy w historii Gadu-Gadu status dedykowany jednej osobie pojawił się więc na milionach list komunikatora Gadu-Gadu 10 w blisko siedmiomilionowej społeczności GG.

„Status z wąsem” znalazł się wśród kultowych statusów dostępności na Gadu-Gadu: „dostępny”, „zaraz wracam”, „niewidoczny”, „niedostępny”, „nie przeszkadzać” i „poGGadaj ze mną”. W momencie wyboru „statusu z wąsem” przez użytkownika, przy kontakcie na liście GG pojawiało się słoneczko z charakterystycznymi wąsami oraz opis „Adam, dzięki!”. Akcja z wirtualnymi wąsami wspierała główny cel, ustalony w porozumieniu z Adamem Małyszem: przekazanie pieniędzy na cele charytatywne: zakup sprzętu dla sportowców i klubów, oraz remont małej skoczni w Wiśle.

Ustawienie „statusu z wąsem” było bezpłatne. Żeby wesprzeć młodych sportowców, należało kupić przynajmniej jeden z trzech specjalnych opisów graficznych, wyrażających wdzięczność za kilkanaście lat wspaniałej kariery Adama Małysza. Opisy te będą dostępne dla użytkowników Gadu-Gadu jeszcze do końca kwietnia.

Aby kupić jeden z 3 różnych mistrzowskich opisów dla Adama Małysza i wesprzeć w ten sposób cele akcji, należy:

1.    Wejść w zakładkę „Sklep” w górnym menu komunikatora Gadu-Gadu,
a następnie w „Opisy graficzne”.
2.    W menu Gadu Sklepu wybrać zakładkę „Adam Małysz”.
3.    Kliknąć na jeden z trzech mistrzowskich opisów.
4.    Wybrać metodę płatności.

Koszt jednego opisu graficznego to 1 zł (płatność online) i 1,23 zł brutto (płatność SMS-em).

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   GaduAIR zapowiada koniec ery SMS-ów

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...