28/01/2010

Uniwersalny projektor Hitachi

Jasny obraz, wydajność i przystępna cena to cechy charakteryzujące najnowszy projektor LCD CP-X4020 Hitachi – urządzenie uniwersalne, łatwe zarówno w instalacji  jak i w eksploatacji.

Firma Hitachi Digital Media Group wprowadziła do sprzedaży projektor LCD CP-X4020, który sprawdza się zarówno jako urządzenie stacjonarne jak i mobilne. Nowy model zapewnia dużą jasność obrazu, wysoką wydajność oraz jakość i niezawodność w obu zastosowaniach. W praktyce wymaga jedynie minimum czynności konserwacyjnych. Zastosowano w nim bowiem liczne funkcje oraz podzespoły o wysokiej jakości i długiej żywotności, co w efekcie pozwoliło obniżyć całkowity koszt eksploatacji.

W projektorze CP-X4020 zastosowano filtr hybrydowy Hitachi, który wymaga wymiany co 4000 godzin pracy — a więc z taką samą częstotliwością, jak lampa. Tak długa żywotność podzespołów oznacza zarówno mniejszą ilość odpadów jak i wymaganych czynności konserwacyjnych. 4000 lumenów ANSI to imponująca wartość gwarantująca wysoką jasność obrazu na ekranie. Aktywna przesłona sprawia, że wskaźnik kontrastu wynosi 2000:1. Dzięki temu jasny obraz XGA z przetwornika LCD jest jeszcze bardziej wyraźny. Materiały audio mogą być odtwarzane przez głośnik 16 W. Poziom szumów utrzymany został na niskim poziomie 29 dB, dzięki czemu praca projektora nie zakłóca pokazu.

Chociaż obiektyw jest niewymienny, może być zainstalowany tak, że wyświetla obraz w proporcjach 4:3 lub 16:9/16:10 o wielkości od 30” (0,8 m) do 300” (7,6 m). W przypadku panoramicznych proporcji obrazu, taką przekątną uzyskać można już z odległości 1 m lub aż z odległości 11,7 m.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Elektryczna deskorolka z 10-calowymi kołami

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...