11/10/2010

Wireless Desktop 800 – nowy standard na biurku

Długa praca na bateriach, duży zasięg, wysoki komfort użytkowania oraz doskonały stosunek ceny do jakości – taki właśnie ma być Wireless Desktop 800, najnowszy produkt działu sprzętowego firmy Microsoft.

– Wireless Desktop 800 to nowy trend w naszej strategii marketingowej. Wprowadzamy zupełnie nową jakość w połączeniu z niesamowitą ceną – powiedział Marcin Gutkiewicz, Platform Business Manager w polskim oddziale Microsoft. – Jeszcze nigdy produkt z wyżej półki jakościowej nie był oferowany w tak przystępnej cenie i z taką gwarancją.


Klawiatura – dzięki swoim niewielkim rozmiarom – nie zajmuje dużo miejsca na biurku. Dodatkowe przyciski funkcyjne ułatwiają pracę z arkuszami kalkulacyjnymi, przeglądanie stron internetowych czy korzystanie z plików multimedialnych. Bezprzewodowa myszka działa w technologii optycznej (rozdzielczość 1000 dpi), a dzięki symetrycznym kształtom może być używana przez osoby prawo i leworęczne.

Wireless Desktop 800 łączy się z komputerem na częstotliwości 2,4 GHz, a miniaturowy odbiornik zapewnia zasięg nawet do 9 metrów. Komplet baterii wystarcza na 8 miesięcy pracy w przypadku myszki i aż 15 miesięcy pracy w przypadku klawiatury. Zestaw wykonany jest z wysoko gatunkowego plastiku. Klawiatura wykończona jest w modnym ostatnio kolorze black piano. Cały zestaw doskonale prezentuje się na biurku. Wireless Desktop 800 współpracuje z systemami operacyjnymi Microsoft Windows 7, Windows Vista, Windows XP oraz Mac OS X v.10.4–10.6.

Wireless Desktop 800 – objęty 2-letnią gwarancją – jest dostępny na polskim rynku w sugerowanej cenie detalicznej 89 zł.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   nScreen i221 – pierwszy komputer all-in-one BenQ w Polsce

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...