Dla wielu pracodawców sposobem na walkę z kryzysem stało się nie tylko ograniczanie produkcji, ale również redukcja etatów. W dobie recesji znalezienie pracy, szczególnie w najbardziej zagrożonych zwolnieniami branżach, nie jest łatwym zadaniem. Zamiast siedzieć bezczynnie i marnować cenny potencjał, można wejść na głęboką wodę i spróbować sił otwierając własny biznes. Według GUS sprzedaż on-line wzrasta średnio o 50 proc. każdego roku. Dobrym pomysłem na interes jest więc założenie dobrze prosperującego sklepu internetowego.
Zalety tego rozwiązania widać gołym okiem. Pracę wykonywać można praktycznie w każdym miejscu z dostępem do Internetu, więc nie trzeba martwić się opłatami za biuro czy powierzchnię sklepową. Pracować, przynajmniej do momentu rozkręcenia biznesu, można samodzielnie, więc nie ma także konieczności zatrudnienia pracownika.
Sklepy internetowe mają też jedną, podstawową przewagę nad tradycyjnymi – są otwarte 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Otwarcie wirtualnego sklepu nie należy do trudnych zadań. Jednak o miejsce na rynku, utrzymanie się wśród konkurencji i zdobycie grona zaufanych klientów, trzeba się już postarać. Dlatego też na dobry początek warto skorzystać z pomocy doświadczonego i sprawdzonego partnera, który zadba o wszystkie niezbędne szczegóły.
Firma Ogicom, obecna na rynku od 8 lat, dała się poznać jako dostawca kompleksowych rozwiązań w zakresie tworzenia, utrzymania i prowadzenia sklepów w sieci. Autorskie oprogramowanie SOTEeSKLEP znajduje swoje zastosowanie w kilkuset polskich sklepach internetowych reprezentujących rozmaite branże i dziedziny. Program, stworzony na potrzeby handlu elektronicznego, to niezastąpiona aplikacja umożliwiająca pełną integrację z 7 porównywarkami cenowymi, serwisem aukcyjnym Allegro oraz dostępnymi systemami płatności.
SOTEeSKLEP, wykorzystujący nowoczesne rozwiązania techniczne, wyposażony został w wiele mechanizmów pozwalających na uatrakcyjnienie oferty i zwiększenie sprzedaży. Specjalnie zaprojektowana struktura umożliwia szybką i łatwą modyfikację elementów graficznych, aby dopasować design sklepu do indywidualnych wymagań. Natomiast otwarta architektura aplikacji pozwala na prostą rozbudowę strony w miarę rozwoju biznesu.
Rola specjalistów firmy nie kończy się na uruchomieniu sklepu. Na każdym etapie współpracy klient może liczyć na profesjonalną pomoc, doradztwo i wsparcie techniczne. Gwarancją powodzenia jest również intuicyjna obsługa i zarządzenie sklepem, dzięki czemu do jego prowadzenia nie jest wymagana żadna specjalistyczna wiedza. Teraz każdy bez obaw może spróbować swoich sił we własnym internetowym interesie.
Dla rozpoczynających przygodę z prowadzeniem sklepu w sieci, poznańska firma Ogicom przygotowała promocję Kryzysołamacz. Liczne rabaty i oferowane wsparcie pozwolą nie tylko na znaczne oszczędności finansowe, ale także przyspieszą biznesowy start.
W pakiecie promocyjnym klient zyskuje półroczny bezpłatny pakiet e-bezpieczeństwo, specjalne warunki hostingowe, 50 proc. rabatu na usługi związane z pozycjonowaniem oraz darmową instalację na wydajnym serwerze Ogicom. Dodatkowo klient otrzymuje 3 miesięczny bezpłatny pakiet pomocy technicznej oraz wybór atrakcyjnych szat graficznych.
Standardowy, jednorazowy koszt związany z prowadzeniem e-sklepu wiąże się z wykupem bezterminowej licencji w kwocie 1990 zł netto. To wszystko wystarczy, aby stać się właścicielem sklepu internetowego i rozpocząć pracę na własny rachunek.
Promocja Kryzysołamacz potrwa do 30 czerwca 2009 roku.
Ogicom.pl/pl/promocje/promocje.html
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
- Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
- Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
- Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
- Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające